136590
۰۷ بهمن ۱۳۹۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان:

اجرای ۷۰ عنوان فرهنگی برنامه در ۱۰ موضوع/ برای نخستین بار میزبان جشنواره فیلم کودک و نوجوان فجر خواهیم بود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با بیان این مطلب که استان گلستان برای نخستین بار میزبان جشنواره فیلم‌های فجر کودک و نوجوان خواهد بود اظهار کرد: در جشنواره فیلم فجر کودک و نوجوان، ۵ فیلم به اکران خواهد شد.

به گزارش کودک پرس ، حجت السلام “علی اصغر فضیلت”، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان از برگزاری جشنواره موسیقی فجر در شهر گرگان خبر داد و گفت: در جشنواره موسیقی فجر امسال، گروه های متعدد استانی و کشوری حضور دارند که وجه تمایز این جشنواره عدم رقابتی بودن آن می باشد.

وی افزود: اجراهای انجام شده مورد نقد و بررسی قرار خواهند گرفت و در کنار این جشنواره، کارگاه های آموزشی نیز برگزار می شود.

حجت السلام “فضیلت” در باب این سوال که این جشنواره چه زمانی در استان گلستان برگزار می شود تصریح کرد: به مناسبت ایام فاطمیه، این جشنواره از 11 اسفند ماه سالجاری آغاز و تا 15 اسفند میزبان مردم استان خواهد بود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطر در باب محل برگزاری این جشنواره موسیقی در استان گلستان گفت: این مراسم در تالار فخر الدین اسعد گرگانی برگزار می شود.

وی همچنین از برگزاری جشنواره فیلم فجر در گلستان خبر داد و گفت: جشنواره فیلم فجر از 23 بهمن ماه در شهر گرگان آغاز  و محل اکران فیلم ها در سینما کاپری واقع در خیابان ولیعصر (عج) خواهد بود.

حجت السلام”فضیلت” در باب کیفیت فیلم ها اظهار کرد: فیلم ها در دو بخش سیمرغ یک و سیمرغ دو از سازمان سینمایی دریافت و اکران می شود.

وی افزود: سیمرغ یک مربوط به فیلم اولی هاست که کارگردانان این فیلم ها برای اولین بار فیلم ساخته و ارائه کردند و که در این بخش 11 فیلم اکران می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد گلستان تصریح کرد: سیمرغ دو مربوط و به کارگردانان معروف است که 3 فیلم نمایش داده می شود.

رئیس کمیته فرهنگی و هنری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در سال 1396 در گلستان از برگزاری جشنواره فیلم فجر در عرصه کودک و نوجوان خبر داد و افزود: این جشنواره از سوپرایز های امسال فیلم فجر در گلستان می باشد که 5 فیلم به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اکران جشنواره فیلم کودک و نوجوان صبح ها می باشد ولی مابقی فیلم ها در دو سالن سینما کاپری که در سانس نخست از ساعت 15، 17 ، 19 و 21 و در سالن دو 16، 18، 20 و 22 به نمایش در خواهد آمد.

 

 

منبع: گلستان ما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار