135098
۲۷ دی ۱۳۹۶

اختتامیه جشنواره کتاب برتر با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود

آیین اختتامیه نهمین دوره جشنوار کتاب برتر کودکان و نوجوان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۸ دی ماه برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، مراسم پایانی نهمین دوره جشنواره کتاب برتر کودکان و نوجوان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و اعضای شورای شهر تهران پنجشنبه 28 دی ماه در محل باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

در این مراسم از برگزیدگان این جشنواره در بخش‌های داستان و شعر خردسال، کودک و نوجوان و نیز کتاب‌های علمی و آموزشی در این سه محور تجلیل خواهد شد.

در نهمین دوره از جشنواره کتاب برتر کودکان و نوجوانان که با دبیری قدرت‌الله نیکبخت برگزار شد، کتاب‌های منتشر شده طی دو سال اخیر تفکیک و در معرض داوری قرار گرفته است. بر همین اساس در بخش داستان خردسال ۶۴ اثر، در بخش داستان کودک ۳۹۵ اثر، در بخش داستان نوجوان ۱۵۳ اثر، در بخش شعرخردسال ۸۶ اثر، در بخش شعر کودک ۵۴ اثر، در بخش شعرنوجوان ۱۹ اثر، در بخش کتاب‌های علمی آموزشی خردسال ۴۳ اثر، در بخش کتاب‌های علمی آموزشی کودک ۵۳ اثر و در بخش کتاب‌های علمی آموزشی نوجوان 74 اثر احصا و در دست داوری قرار گرفته است.

آیین اختتامیه نهمین جشنواره کتاب برتر کودک و نوجوان پنجشنبه 28 دی ماه از ساعت 15 از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان با همکاری معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همچنین شرکت پنتر در محل باغ کتاب تهران برگزار می‌شود.

 

 

منبع: ایبنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار