موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1346
۲۵ مرداد ۱۳۹۵

نخستین مهد و پیش‌دبستانی با رویکرد حفظ مفهومی در صومعه‌سرا افتتاح می شود

نخستین مهد و پیش‌دبستانی ریحانه‌النبی با رویکرد حفظ مفهومی، کاربردی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش کودک پرس   فاطمه نظیفی، مسئول موسسه پویش‌نور بعثت صومعه‌سرا گفت: نخستین مهد و پیش‌دبستانی ریحانه‌النبی با رویکرد حفظ مفهومی، کاربردی در قالب شعر، داستان و بازی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

وی با بیان اینکه این مهد و پیش‌دبستانی زیر نظر استاد حسین همتی، مدرس برتر کشور و مولف کتب آموزشی و مبدع شیوه‌های نوین آموزشی اداره می‌شود، افزود: مشاوره و روانشناسی کودک و خانواده از دیگر برنامه‌های این پیش‌دبستانی است.

مسئول موسسه پویش‌نور صومعه‌سرا با بیان اینکه مهدکودک و پیش‌دبستانی ریحانه‌النبی دارای مجوز رسمی از سوی آموزش و پرورش است، گفت: خیابان سردار جنگل، اول خیابان سینا آدرس این پیش‌دبستانی است.

نظیفی با بیان اینکه هدف از برپایی این مهد و پیش‌دبستانی آشنایی خردسالان در سنین اوج یادگیری با فرهنگ اسلامی است، تصریح کرد: فعالیت بیشتر در زمینه آموزش‌های قرآنی در بین مردم از دیگر اهداف برگزاری این موسسه است.

وی خاطرنشان کرد: کودکان امروز، علاوه بر آنکه ذهن خام و آماده پذیرش هر گونه مطلبی را دارند و از طفولیت می‌توانند با قرآن واحادیث اهل بیت(علیهم‌السلام) آشنا شده و طبق روش آنان زندگی کنند؛ خود نیز محل آموزش در خانواده بوده و سایر اقشار خانواده را می‌توانند با آموزه‌های دینی آشنا سازند.

منبع:   شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار