13251
۰۷ آذر ۱۳۹۵

بزرگداشت «رضا فیاضی»درجشنواره بین‌المللی تئاتر کودک برگزار می شود

بر اساس تصمیم شورای سیاست‌گذاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بزرگداشت بیست و سومین دوره جشنواره به‌پاس سال‌ها خدمت به هنر تئاتر کودک و نوجوان به «رضا فیاضی» پیشکسوت این هنر اختصاص یافت.

به گزارش کودک پرس , رضا فیاضی نویسنده، کارگردان و بازیگر متولد سال ١٣٢٢ در طول سالیان فعالیت هنری دربیش از ٧٠ اثر هنری شامل تئاتر، سینما، سریال تلویزیونی، حضور داشته است.

چریکه تار، کیمیا، روزگار غریب، زیر آسمان شهر، خانه ما، پهلوانان نمی‌میرند، آرایشگاه زیبا، هادی و هدِی، دنیای شیرین، زی زی گولو، قصه‌های کوچه ما، پسرخاله‌ها و غیره آثاری هستند که رضا فیاضی به‌عنوان بازیگر در آن حضور داشته است.

همچنین رضا فیاضی از ابتدای فعالیت هنری در نمایش‌های مختلف چون ت مثل تئاتر، بازرس، آدم بلا و دیو ناقلا، آنتیگونه، آواز خوان طاس، جنگ کور، ‌حلاج و سلاطین، یک زن یک مرد، هاملت با سالاد فصل، دیبوکها، میکی و کارآگاه٢به عنوان کارگردان و یا بازیگر حضور داشته است.

آخرین نمایش این هنرمند پیشکسوت برای مخاطبان کودک و نوجوان با نام «پدر یک‌دقیقه‌ای» در تابستان امسال و در تالار هنر برای مخاطبان کودک و نوجوان اجرا شد که با استقبال زیادی نیز همراه بود.

علاوه بر این تاکنون تعداد شش عنوان کتاب از این هنرمند شامل نمایشنامه، شعر و داستان چون ت مثل تئاتر، بانوی نیلوفر، قصه‌های آسیه‌آباد و بازیگر منتشرشده است.

مراسم تقدیر و بزرگداشت رضا فیاضی در اختتامیه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان با حضور مقامات و هنرمندان برگزار خواهد شد.

منبع:خبرگزاری مهر

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار