131820
۱۳ دی ۱۳۹۶

اکران فیلم “پایان رویاها” در سینماهای کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

با اکران فیلم “پایان رویاها” بیش از ۴ هزار کودک و نوجوان در سینما‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به تماشای آن نشستند.

به گزارش کودک پرس ، جواد زاهدی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی گفت: از زمان آغاز اکران فیلم پایان رویاها تاکنون، 4 هزار و 500 کودک و نوجوان در سینمای کانون‌های ارومیه، خوی و میاندوآب این فیلم را دیده‌اند.

وی افزود: فیلم ” پایان رویاها ” تاکنون با 50 بار اکران، استقبال مخاطبان در این سه شهر را به دنبال داشته است.
زاهدی اظهار کرد: اکران فیلم” پایان رویاها ” از 11 آذر ماه سال جاری هم زمان با سراسر کشور در سینماهای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی آغاز شده و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است نویسنده و کارگردان فیلم ” پایان رویاها ” محمدعلی طالبی می باشد و داستان پسر بچه‌ای است که به همراه خانواده خود در یکی از روستاهای شمالی کشور زندگی می‌کند، با آمدن اسبی به این خانه، پسرک علاقه شدیدی به اسب پیدا می‌کند، اما به واسطه اشتباهی که از او سر می‌زند دچار مشکلاتی می‌شود ،او مشکل را ابتدا از خانواده خود مخفی می‌کند بنابراین مشکلات و دردسرهای او بیشتر می‌شود .

همچنین ” پایان رویاها ” پیش‌تر در جشنواره فیلم فجر، سی‌امین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان و سی‌ و چهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان شیکاگو به نمایش در آمده است و به فهرست پایانی بهترین فیلم‌های آسیا پاسفیک ۲۰۱۷ راه یافته است.

لازم به ذکر است این اثر امسال موفق به دریافت دیپلم افتخار سیفژ و جایزه‌ ” عشقی بزرگ برای جهانیان ” در جشنواره بین‌ المللی فیلم کودک و نوجوان اصفهان نیز شده است.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار