13153
۰۷ آذر ۱۳۹۵

تعطیلی بلندترین سرسره آبی جهان!

مگر می‌شود در سال ۲۰۱۶ باشید و در یکی از پیشرفته‌ترین کشورهای جهان، سوار بر یک سرسره در پارک آبی شوید و جان خود را از دست بدهید؟ بله در کمال تاسف باید بگوییم که می‌شود. این دقیقا سرنوشت پسربچه‌ی ۱۰ ساله‌ای است که با هیجانی فراوان سوار بر بلندترین سرسره آبی جهان در پارک آبی کانزاس سیتی در ایالات میزوری کشور آمریکا شد و تنها چند ثانیه‌ی بعد، این جسد بی‌جان او بود که از سرسره خارج شد.

به گزارش کودک پرس , دلیل رخ دادن حادثه, گویا نشستن این کودک در ردیف جلو و در حالی که سرنشینان سنگین‌تر در ردیف‌های عقبی نشسته بودند، باعث ایجاد یک حالت عدم تعادل شده و این تصادف وحشتناک را رقم زده است. در گزارش آمده است که مجموع وزن تمام سرنشینان نیز به میزان ۴ پوند (حدود یک کیلو و هشت‌صد گرم) از حداقل میزان مورد قبول برای سوار شدن بر روی بلندترین سرسره آبی جهان کمتر‌ بوده است و این موضوع نیز در وقوع این حادثه دخیل بوده است.

گفتنی است که پلیس از سه ماه پیش تا به حال در حال بررسی مرگ این کودک ۱۰ ساله بوده است و از آن زمان تا به حال، این سرسره در وضعیت تعلیق قرار دارد و سوار شدن بر روی آن ممنوع اعلام شده است؛ ممنوعیتی که مطمئنا نمی‌تواند ذره‌ای از مصیبت وارد شده به خانواده‌ی این کودک را کاهش دهد.

منبع:خبرگزاری خبر فارسی

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار