131400
۱۱ دی ۱۳۹۶

نقش کلیدی فرهنگیان در اعتلای نظام تعلیم و تربیت/ هویت اجتماعی و دینی دانش‌آموزان تقویت شود

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت: استفاده از نیروی انسانی متخصص و کارآزموده نقش کلیدی در اعتلای نظام تعلیم و تربیت کشور دارد.

به گزارش کودک پرس از اردبیل، حسن مرادی در حاشیه سفر به استان اردبیل و دیدار با فرهنگیان اظهار کرد: بسیج فرهنگیان با بهره‌گیری از توانمندی‌های خاص و ظرفیت‌های موجود به یکی از بخش‌های اثربخش و تأثیرگذار در نظام آموزش و پرورش تبدیل شده است.

وی افزود: دستیابی به خروجی‌های مناسب و اهداف مدنظر بسیج فرهنگیان نیازمند بهره‌گیری از نیروهای متخصص و کاردان بوده تا بتوان به اثربخشی و اهداف مدنظر درون سازمانی و برون سازمانی دست پیدا کنیم.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان به نقش مهم تربیتی معلمان که برگرفته از شغل پیامبران است اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین اهداف بسیج فرهنگیان توجه به تعلیم و تربیت صحیح در مدارس مختلف کشور است.

مرادی یادآور شد: برای مقابله با مشکلات و موانع آموزشی موجود در کشور نیازمند برخورداری از ابزار مناسب بوده و توجه به جوانان و شناخت صحیح از هویت جامعه و کشور یکی از موارد تسهیل‌گر دستیابی به شناخت و حرکت در مسیر برنامه‌های مدنظر است.

 

وی به هجمه‌های وسیع فرهنگی ایجادشده توسط دشمنان انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: پیروی از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی در مواجهه با دشمنان قسم‌خورده و استکبار جهانی به عنوان یک برگ برنده برای ملت با بصیرت کشورمان محسوب شده تا بتوان فتنه‌های ایجاد شده را خنثی کرد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار