131021
۱۰ دی ۱۳۹۶
برای حضور در مسابقات جهانی تکواندوی تونس؛

۲ تکواندکار نوجوان زنجانی به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند

دبیر هیأت تکواندوی استان زنجان با بیان اینکه تکواندوکاران نوجوان زنجانی در مسابقات انتخابی تیم ملی حضور پیدا کرده و خوش درخشیدند، گفت: امیرسینا بختیاری واحسان مهاجری در این مسابقات مجوز حضور در تیم ملی را کسب کردند.

به گزارش کودک پرس ، مجتبی حبیبی با بیان اینکه ورزشکاران هیأت تکواندوی استان زنجان امسال برگزاری مسابقات مختلفی از جمله لیگ رده‌های سنی را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: تکواندوی استان زنجان طی سال‌های اخیر از رشد بسیار مطلوبی در بخش‌های مختلف برخوردار بوده است.

وی از پایان کلاس مربیگری درجه 3 تکواندوی ایران به میزبانی زنجان خبر داد و گفت: در این دوره مربیان سراسر کشور در زنجان حضور پیدا کرده و زیر نظر مربیان این دوره را به پایان رساندند.

دبیر هیأت تکواندوی استان زنجان با بیان اینکه سال گذشته نیز یک دوره مربیگری تکواندوی کشور در زنجان برگزار شد، تصریح کرد: تکواندوی استان زنجان توانسته در بخش‌های مختلف و به ویژه رده سنی پایه، افتخارت بسیار زیادی را کسب کند.

حبیبی از کسب افتخاری دیگر برای تکواندوی استان زنجان خبر داد و گفت: تکواندوکاران نوجوان زنجانی در مسابقات انتخابی ورودیه تیم ملی حضور پیدا کرده و خوش درخشیدند.

 

وی با بیان اینکه امیرسینا بختیاری و احسان مهاجری در این مسابقات مجوز حضور در تیم ملی را کسب کردند، ابراز کرد: مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی تونس برگزار می‌شود.

دبیر هیأت تکواندوی استان زنجان با اشاره به اینکه مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان در تونس در راستای کسب سهمیه المپیک نوجوانان 2018 برگزار خواهد شد، تصریح کرد: امیدواریم، تکواندوکاران زنجانی بار دیگر برای استان افتخارآفرینی کنند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار