130914
۰۹ دی ۱۳۹۶

فعالیت ۳ گرمخانه بهزیستی در کرمانشاه/ ساخت ۲ گرمخانه دیگر

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه، از فعالیت ۳ گرمخانه بهزیستی در کرمانشاه خبر داد و گفت: ساخت ۲ گرمخانه دیگر نیز در دست اقدام است.

به گزارش کودک پرس به نقل از روابط عمومی بهزیستی استان کرمانشاه، زهره شریفی، از فعالیت ۳ گرمخانه اداره بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد و گفت: ساخت ۲ گرمخانه دیگر نیز در دست اقدام است.

وی ادامه داد: در حال حاضر تعداد دو گرمخانه نیز با اعتبار شهرداری به وسیله ۲ موسسه تحت نظارت بهزیستی اداره می شوند.

به گفته رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه، امسال بهزیستی ظرفیت یکی از سرپناه های شبانه خود را دو برابر کرده و از ظرفیت ۳۰ نفری به ۶۰ نفری افزایش داده است.

شریفی افزود: تعداد ۲ گرمخانه  شهرداری که توسط موسسات بهزیستی اداره می شود نیز مجموعا ظرفیت ۶۰ نفر است.

 

این مسئول عنوان کرد: گرمخانه ها و سرپناه های شبانه بهزیستی در تمام طول سال فعالیت دارند و از ساعت ۱۹ عصر لغایت ۸ صبح به مددجویان خدمات می دهند.

وی بیان داشت: خدمات ارائه شده در سرپناه های شبانه شامل وعده غذایی شام، صبحانه، حمام و در بعضی موارد ارائه بسته های کاهش آسیب برای افراد در معرض خطر و معتاد است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه افراد بی سرپناه و در اصطلاح کارتن خواب ها می توانند در سرپناه های شبانه بهزیستی اقامت داشته باشند، افزود: شهرداری در زمینه سرپناه ها با اداره بهزیستی همکاری دارد.

وی همچنین از فعالیت یک سرپناه شبانه مخصوص بانوان در استان خبر داد و گفت: سالانه بیش از ۷۰۰ نفر از خدمات سرپناه های بهزیستی استان بهره مند می شوند.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار