130543
۰۷ دی ۱۳۹۶

سه فرزندم به سرطان مبتلا هستند/ زیر پوشش کمیته امداد نیستیم

پدر سه سرطانی گفت: سه فرزندم به سرطان مبتلا هستند و به رغم هزینه‌های سرسام‌آور داروهای‌شان هنوز زیرپوشش کمیته امداد نیستیم.

به گزارش کودک پرس ، این پدر که از ذکر نام خود ابا دارد در گفت‌وگو با خبرنگار ما در ارومیه، اظهار کرد: پنج اولاد دارم که سه تای آنها به سرطان مبتلا هستند و بیم این وجود دارد که دو فرزند دیگرم هم مبتلا باشند.
وی با بیان اینکه دو دختر و یک پسر دیگرم به این بیماری صعب العلاج مبتلا هستند، افزود: نگران هستم مبادا بچه‌های دیگرم نیز مریض باشند ولی متوجه نشم.
این پدر دل سوخته با بیان اینکه یکی از فرزندانم را برای چکاپ و آزمایش به بیمارستان برده‌ام و فعلا مشکلی ندارد ولی هنوز فرزند دیگرم همچنین به رغم توصیه پزشک‌ها خودم و همسرم هنوز برای آزمایش مراجعه نکرده‌ایم.

 

وی ضمن ابراز نگرانی از وضعیت جسمانی سه فرزند خود گفت: هزینه‌های درمان و دارو آنها سرسام‌آور بوده و با درآمد کارگری قادر به چرخاندن زندگی‌ام نیستم همچنین دو کودک دیگر هم دارم.
وی از خیران و مسئولان خواست که به منزل وی جهت بررسی وضعیت زندگی، دارو و درمان فرزندانش مراجعه کنند و به آنها مساعدت لازم را بکنند تا فرزندانش از چنگ مرگ بگریزند.

این پدر با اشاره به اینکه کودکان من با وجودی که می‌دانند عمر کوتاهی خواهند داشت خواسته‌ها و آرزوهایی دارند گفت: آنها برای خودشان از من اتاق جداگانه می‌‌خواهند ولی از تهیه آن عاجز هستم حتی در تامین معیشت و تغذیه فرزندانم هم به مشکل برخورده‌ام.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار