130317
۰۶ دی ۱۳۹۶
همزمان با دهه فجر؛

جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در همدان برگزار می‌شود

كارشناس امور قرآنی اداره تبليغات اسلامی شهرستان همدان از برگزاری پانزدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان در ۱۳ رشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مسعود عباسي كارشناس امور قرآني اداره تبليغات اسلامي شهرستان همدان اظهار کرد: این مجموعه ‌همزمان با دهه فجر برنامه‌های مختلفی در دستور کار خود دارد.
وی افزود: برگزاری پانزدهمین جشنواره قرآنی کودک و نوجوان با هدف تبلیغ، ترویج و جذب اقشار مختلف به‌ویژه نوجوانان و جوانان به فرهنگ قرآنی در بخش‌های شفاهی و کتبی از مقطع پیش دبستانی تا پیش دانشگاهی از جمله برنامه‌های ایام الله دهه فجر است.

عباسی اضافه کرد: این جشنواره در ۱۳ عنوان رشته شامل حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم، تواشیح و هم‌خوانی، مقاله نویسی، نقاشی و خوشنویسی از ۱۲ بهمن آغاز و تا ۲۲ همان ماه ادامه خواهد داشت، توزیع پوسترهای جشنواره، اطلاع‌رسانی و ثبت نام از علاقه‌مندان از ابتدای بهمن ماه سالجاری، در مدارس و کلیه کانون‌های فرهنگی قرآنی و مساجد شهرستان همدان، آغاز می‌شود.
كارشناس امور قرآني تبليغات اسلامي همدان ادامه داد: برگزاری مسابقه شماره ۱ قرآن صاعد با محوریت ۱۱ دعای اول صحیفه سجادیه تألیف حاج حسین انصاریان ویژه عموم مردم از دیگر برنامه‌های دهه فجر است، این مسابقه به صورت حضوری و استانی در ۱۳ بهمن ماه در مرکز ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌ها برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: برگزاری ۹ محفل انس با قرآن کریم در موسسات و خانه‌های قرآن شهری و روستایی همدان و برگزاری نشستی تخصصی با مدیران موسسات و مراکز قرآنی شهرستان با بررسی مشکلات و نیاز‌های این مراکز از فعالیت‌های دیگر این مجموعه در دهه فجر است.

عباسی گفت: دیدار با خانواده شهدا و نماینده ولی فقیه در استان و حضور فعلان قرآنی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه با حضور معلمان و متعلمان قرآنی و اعضای کمیته قرآنی ستاد دهه فجراز دیگر برنامه های ۴۰ سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهرستان همدان است .

 

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار