129848
۰۵ دی ۱۳۹۶
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمانی استان قزوین؛

لزوم آموزش‌های لازم در مورد زلزله از سنین کودکی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمانی استان قزوین اظهار داشت که آموزش‌های مربوط به زلزله و ایمنی بایستی از سنین کودکی آموزش داده شود.

به گزارش کودک پرس، جلوخانی درهمایش تجربیات زلزله کرمانشاه که به مناسبت روز ملی ایمنی در برابر زلزله و کاهش بلایای طبیعی در استانداری برگزار شد اظهارداشت: قزوین نیز در کنار بسیاری از استانهای کشور در معرض تهدید حوادث غیرمترقبه مانند زلزله است و باید آمادگی خود را حفظ کنیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین بیان کرد: در موقع بروز زلزله باید بتوانیم با مدیریت بحران به همه موارد توجه کنیم و فقط کیفیت ساخت و ساز نیست که اهمیت داشته باشد و گاهی یک سخنرانی مسئول میتواند بحران در بحران ایجاد کرده و خدمات نهادی را زیر سوال ببرد.

جلوخانی تصریح کرد: آموزش مردم را در حوادث غیرمترقبه باید جدی بگیریم تا خسارتهای ناشی از آن کاهش یابد و در این میان مشارکت دهمه دستگاههای خدماتی و امدادی ضروری است.

 

وی بیان کرد: باید آموزش از سنین کودکی در کشور نهادینه شود تا بتوانیم بتدریج همه گروهها را برای مقابله با زلزله آماده کنیم.

 

 

رعایت مقررات ملی ساختمان به کاهش خسارتها منجر می شود

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین گفت: اگر ساخت و سازها کیفی باشد می توان امیدوار بود که بسیاری از خسارتها کاهش یابد لذا ضمن نظارت ما بر ساخت و سازها باید مقررات ملی ساختمان نیز مورد توجه همه سازندگان بخش خصوصی و دولتی قرار گیرد.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار