129421
۰۳ دی ۱۳۹۶

خراسان رضوی بیشترین خیّر مدرسه‌ساز کشور را دارد

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور با اشاره به اینکه خراسان رضوی بیشترین خیّر مدرسه‌ساز ایران را دارد، گفت: باید در پایان برنامه ششم در این استان سرانه آموزشی را به ۸ متر مربع برسانیم و روی این موضوع به کمک خیّرین حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

به گزارش کودک پرس از نیشابور، هدایت‌الله هاشمی‌نسب در مراسم افتتاح 12 مدرسه خیر ساز توسط عبدالرضا وکیلی در محل فرهنگسرای سیمرغ نیشابور اظهار داشت: سرانه استاندارد فضای آموزشی در کشور 5.17 متر مربع به ازای هر دانش‌آموز بوده، این میزان در خراسان رضوی 4.2 و در نیشابور 4 است.

وی تصریح کرد: 0.7 فضای آموزشی نیشابور توسط عبدالرضا وکیلی خیر نیک‌اندیش نیشابوری که امروز شاهد ساخت شصت و ششمین مدرسه وی در نیشابور هستیم، انجام شده است.

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور خاطرنشان کرد: آموزش و رویکرد برابر برای همه دانش‌آموزان هدف ما در سند تحول بنیادین است که امیدوارم در خراسان رضوی با رساندن سرانه آموزشی به 5.17 به هدفمان برسیم.

 

هاشمی‌نسب توضیح داد: خراسان رضوی بیشترین خیّر مدرسه‌ساز را در سطح کشور دارد.

وی افزود: ما باید در پایان برنامه ششم در خراسان رضوی سرانه آموزشی را به 8 متر مربع برسانیم و روی این موضوع به کمک خیرین حساب ویژه‌ای باز کرده‌ایم.

 

معاون فنی و نظارت سازمان نوسازی مدارس کشور خاطرنشان کرد: 12 پروژه ساخت مدرسه از اول سال توسط عبدالرضا وکیلی در نیشابور به بهره‌برداری رسیده و مجموع مدارس ساخته شده توسط این خیر نیک‌اندیش به 66 رسیده است.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار