128855
۰۲ دی ۱۳۹۶

دهمین جشنواره قصه‌گویی با گویش محلی بوانات

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بوانات گفت: جشنواره قصه‌گویی با گویش محلی جهت احیای گویش‌ها در بین نسل جوان و نوجوان برگزار شد.

به گزارش کودک پرس ، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بوانات دهمین جشنواره قصه گویی با گویش محلی را با عنوان “کرسی قصه ها” با حضور فرماندار و جمعی از مسولان و دانش آموزان کودک و نوجوان در سالن سینمای کانون برگزار کرد.

سرکار خانم رجبی مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان بوانات ضمن اعلام این مطلب به خبرنگار ما گفت: در دهمین جشنواره قصه گویی مرکز بوانات بیش از 37 دانش آموز شرکت کردند که در مرحله ابتدایی داوری شدند و 13 نفر زا آنها به مرحله نهایی راه یافتند و امروز 29 آذر مرحله پایانی آن برگزار شد.

وی افزود: هدف از برگزاری دهمین جشنواره قصه گویی با نام کرسی قصه ها امسال با گویش های محلی این است تا بتوان در راستای اعتلای هنر قصه گویی و زنده کردن گویش های محلی و بومی خصوصا در قشر کودک و نوجوان قدمهای موثری برداشت.

 

 

رجبی در ادامه گفت: امروز مرحله نهایی این جشنواره با حضور داوران اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برزگرار شد و نفرات برتر به مرحله منطقه ای شمال فارس که به میزبانی شهرستان خرمبید برگزار خواهد شد اعزام می شوند.

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار