128845
۰۲ دی ۱۳۹۶

تقدیر از ۳ نوجوان پژوهشگر کانون پرورش فکری آذربایجان غربی

با اتمام نهمین دوره برنامه‌های کشوری هفته پژوهش، نوجوانان آذربایجان‌غربی عنوان برترن پژوهشگران را به خود اختصاص دادند.

به گزارش کودک پرس ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان آذربایجان غربی گفت: سه عضو نوجوان کانون استان در بخش پژوهش‌ نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شایسته تقدیرشدند.

جواد زاهدی افزود: اردلان کریمی و پارسا رشیدی از شهرستان سردشت با پژوهش ” انگور سیاه سردشت” و محمد فروغیان از بوکان با پژوهش ” رشد و نمو گیاه کاکتوس ” به عنوان شایسته تقدیر نهمین دوره برنامه‌های هفته پژوهش کانون در سطح کشور دست یافتند.

وی اضافه کرد: در این دوره پژوهش‌های اعضا، مربیان و کارشناسان کانون در سه بخش مقاله، طرح و پایان‌نامه و اقدام پژوهی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت وصاحبان آثار برگزیده و شایسته تقدیر جداگانه معرفی شدند.

 

 

زاهدی اظهار نمود: استان آذربایجان‌غربی 15 اثر پژوهشی در بخش نوجوان، 8 اقدام پژوهی در بخش مربیان، 13 مقاله و 1 پایان نامه برای داوری به اداره‌ کل آموزش و پژوهش کانون کشور ارسال کرده بود.

گفتنی است : احیای تفکر پژوهش و فناوری در اذهان عموم، افراد خاص، محققان، دانشجویان و دانش آموزان از اهداف مهم برگزاری برنامه های هفته پژوهش بشمار می رود.

 

به گزارش کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی در 23 مرکز ثابت و 10 مرکز سیار، روستایی و پستی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری، ادبی، دینی و علمی را در قالب 40 نوع برنامه با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار