128727
۰۱ دی ۱۳۹۶

انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مدرسه در محلات آسیب‌پذیر با اداره‌کل اتباع خارجه وزارت کشور

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از انعقاد تفاهم‌نامه ساخت مدرسه در محلات آسیب‌پذیر توسط اداره‌کل اتباع خارجه وزارت کشور خبر داد.

به گزارش کودک پرس از گنبدکاووس، فرج‌الله رزاقی در جلسه بررسی و هماهنگی اقدامات در طرح شهید شوشتری شهرستان گنبدکاووس که به ریاست معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس برگزار شد با اشاره به اینکه اداره آموزش و پرورش شهرستان در ابتدا در محله اسلام‌آباد متمرکز شده بود و در حال حاضر در هر سه محله طرح هدف برنامه‌های ویژه‌ای دارد، اظهار کرد: علاوه بر اقداماتی که در جلسات قبلی گزارش آن به سمع و نظر اعضای محترم ستاد و دبیرخانه طرح اعلام شده است، اقدامات جدیدی نیز صورت گرفته که مورد استقبال مردم واقع شده است.

وی با بیان اینکه نخستین اقدام اداره آموزش و پرورش در این فاز از اقدامات فضاسازی و محوطه‌سازی در این محلات با رویکرد فضای سبز بوده است، افزود: این اقدام با همکاری و تعامل سازمان مردم نهاد «سبز گامان بسکی» گنبدکاووس صورت گرفت که در ایجاد چشم‌انداز بصری مناسب در محلات آسیب‌پذیر نقش مؤثری داشته است.

 

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس از اجرای سرویس بهداشتی مدرسه محله اسلام‎آباد با کمک خیرین، خبر داد و عنوان کرد: برگزاری مراسم جشن و شادمانی با حضور عموهای فیتلیه‌ای نیز یکی دیگر از اقداماتی است که اداره ما برای افزایش نشاط، شادابی و امید در این محلات اجرایی کرده است.

رزاقی با تأکید بر اینکه نامه‌نگاری‎های خوبی با مسؤولان اداره اتباع بیگانه استانداری و وزرات کشور پیرامون حمایت از ما در حوزه آموزش و پرورش، خاطرنشان کرد: براساس موافقت اداره‌کل اتباع بیگانه وزارت کشور یک مدرسه از سوی این اداره‌کل در مناطق آسیب‌پذیر گنبدکاووس ساخته خواهد شد که در حال حاضر نقشه‌های پیشنهادی آن نیز از سوی اداره آموزش و پرورش گنبدکاووس برای این اداره‌کل ارسال شده است.

وی، برگزاری جلسات مشاوره خانوادگی و انفرادی در حوزه مسائل اجتماعی را یکی دیگر از اقدامات اداره آموزش و پرورش در محلات آسیب‌پذیر دانست و اضافه کرد: جلسات مشاوره تحصیلی نیز برای دانش آموزان این محلات به صورت رایگان در حال انجام است.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار