128567
۳۰ آذر ۱۳۹۶

قهرمانی نوجوان بسیجی گنبدی در مسابقات کشتی فرنگی ایران

مهدی سعادتی‌فر نوجوان بسیجی گنبدی قهرمان مسابقات کشتی فرنگی کشور شد.

به گزارش کودک پرس ، رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان کشور در گروه ب ، روزهای ۲۷و۲۸ آذرماه در شهر بیجار استان کردستان برگزار شد و در پایان این رقابت ها نفرات اول اوزان مختلف شناخته شدند.

 

 

در این مسابقات مهدی سعادتی فر کشتی گیر نوجوان گنبدی توانست با اقتدار و برای نخستین بار قهرمانی وزن ۵۵ کیلوگرم را کسب کند و سیدعلی آل نبی دیگر کشتی گیرباشگاه پولادگنبد در اولین حضور خود دراین دوره از مسابقات موفق به کسب مقام چهارمی مسابقات شد.
این ورزشکاران عضو “باشگاه کشتی پولاد” گنبد کاووس و از بسیجیان پایگاه منتظران مهدی(عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف علیه‌السلام)تابعه حوزه مقاومت رسالت است که تحت نظر مربی زحمتکش و مردمی جواد اندیشه توانست به این مقام دست یابند.

 

 

گفتنی است باشگاه کشتی پولاد در منطقه کم برخوردار سید آباد گنبدکاووس با مدیریت جهادی بسیجی جواد اندیشه پهلوانک بسیاری را پرورش داده که در قسمت نوجوانان مهدی سعادتی فر و سید علی آل نبی از آن جمله محسوب می شوندو
باشگاه پولاد در انباری هنرستان فنی سیاوش ناصری فعالیت خود را آغاز نمود و هم اکنون به علت اعلام نیاز هنرستان مجبور به تخلیه مکان شده اند و حدود ۶ماه است که بدون مکان می باشند و قهرمانان خود را در سایر ورزشگاه ها تمرین می دهد.

 

 

منطقه سید آباد گنبد جزو نقاط مستضعف نشین و کم برخوردار شهر گنبد محسوب می شود که در معرض همه گونه آسیب اجتماعی قرار دارد و داشتن یک سالن کشتی برای حدود ۱۰۰ کودک و نوجوان عضو این باشگاه و سایر کودکان این منطقه نیازی بسیار ضروری محسوب می شود.

 

 

منبع: شلمچه نیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار