128343
۲۹ آذر ۱۳۹۶

فراخوان کنگره بین‌المللی شعر توحیدی در میبد

دبيرخانه سومين کنگره بين‌المللی شعر توحيدی در ميبد استان يزد آثار هنرمندان را در بخش‌های بزرگسال و کودک‌ونوجوان تا پايان دي امسال پذيرش می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: هنرمندان مي توانند تا آخر دی امسال آثار خود را به دبیرخانه سومين کنگره بین المللی شعر توحیدی میبد؛ خیابان امام میدان ولیعصر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال نمایند.

آفرینش آثار توحیدی و گسترش فرهنگ توحید در جامعه هدف برگزاري اين رويداد فرهنگي عنوان شد.

آقاي علی غیاثی ندوشن افزود: این کنگره در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان و نیز با سه زبان فارسی، عربی و اردو برگزار می شود.

 

آقاي غياثي ندوشن گفت: آثار شرکت کنندگان به سه زبان فارسی، عربی و اردو توسط داوران، داوری خواهد شد و آثار فارسی در دو بخش بزرگسال و کودک و نوجوان جداگانه بررسی می شود.

 

توحید و معارف توحیدی، شرح شاعرانه اسماء و صفات خداوند متعال، جلوه های جلال و جمال الهی در پدیده های جهان، تماشای عظمت خداوند در عالم، ستایش و ثنای پروردگار، نیایش و مناجات در آستان حضرت حق، سپاس و شکرگزاری به درگاه خداوند منان، تسبیح و تقدیس خداوند متعال، گفت و گوی عارفانه با معبود ازلی درهمه قالب های شعری، محور و موضوع کنگره براي پذيرش آثار عنوان شد.

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار