128106
۲۸ آذر ۱۳۹۶
سازمان فرهنگی شهرداری برای شب یلدا تدارک دیده است؛

«عاشقان بی‌دل» در چهارباغ/ خاطرات رنگی‌رنگی یلدا برای کودکان

با رسیدن به روزهای انتهایی پاییز و نزدیک شدن به شب یلدا ، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان هم برای این ایام و در چند مرکز خود برنامه‌هایی را تدارک دیده است، بانوسرای آفتاب، خانه کودک و گذر فرهنگی چهارباغ میزبان این برنامه‌ها خواهند بود.

به گزارش کودک پرس ، با رسیدن به روزهای انتهایی پاییز و نزدیک شدن به شب یلدا ، همگان برای دورهمی های طولانی‌ترین شب سال در کنار یکدیگر آماده می‌شوند، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان هم برای این ایام و در چند مرکز خود برنامه‌هایی را تدارک دیده است.

گذر فرهنگی چهارباغ روز پنجشنبه و هم‌زمان با شب یلدا میزبان ویژه‌برنامه این شب با عنوان «شب عاشقان بی دل» است، شاهنامه‌خوانی،حافظ خوانی، خاطره گویی، برپایی غرفه ویژه کودکان و اجرای برنامه‌های متنوع از جمله بخش‌های ویژه این برنامه است که از ساعت 13:30 با حضور اقشار مختلف برگزار می‌شود.

 

 

جزیره بازی هم برای یلدا برنامه ویژه‌ای تدارک دیده است، اجرای نمایش عروسکی صندوقچه بازی به همراه ارائه بازی‌های تفریحی ویژه کودک و خانواده از جمله بخش‌های ویژه‌برنامه «یلدای کودکی» است که روز جمعه یکم دی‌ماه ساعت 10:30 صبح از سوی جزیره بازی واقع در بلوار آیینه‌خانه، حدفاصل سی‌وسه‌پل و پل فردوسی برگزار خواهد شد.

 

 

خانه کودک هم در دو روز متوالی میزبان ویژه‌برنامه یلدا با عنوان «خاطرات رنگی‌رنگی» خواهد بود که در قالب برگزاری یک ورک شاپ کودکانه ویژه شب یلدا همراه با قصه‌خوانی و نقاشی روی ظروف از سوی کانون نقاشان خانه کودک برنامه ریزی شده است، این برنامه روز چهارشنبه 29 آذرماه از ساعت 9 تا 11 و 16 تا 18 و روز پنجشنبه 30 آذرماه از ساعت 9 تا 11 در محل خانه کودک واقع در بلوار ملت، حدفاصل سی‌وسه‌پل و پل آذر برگزار می‌شود.

 

 

یک ویژه‌برنامه خانوادگی هم به همت بانوسرای آفتاب برای روز چهارشنبه تحت عنوان «یک مادر، یک یلدا» تدارک دیده شده که با حضور علی‌اصغر سوادکوهی در این برنامه هویت یلدای ایرانی و شاد بررسی می‌شود و گروه نمایش رادیویی فرهنگ شعبانی با محوریت یلدا در قالب طنز به اجرای برنامه خواهند پرداخت، این برنامه چهارشنبه 29 آذر ماه ساعت 18 تا 21 در محل بانوسرای آفتاب واقع در میدان قدس، ابتدای خیابان سروش، کوچه 62 آفتاب برگزار خواهد شد.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار