127801
۲۷ آذر ۱۳۹۶
رئیس اداره خدمات فرهنگی آستان کریمه اهل بیت(سلام‌الله علیها) خبر داد؛

حضور ماهانه ۱۵۰ اردوی دانش‌آموزی در رواق کودک و نوجوان حرم حضرت معصومه(سلام‌الله علیها)

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(سلام‌الله علیها) گفت: روزانه ۶ اردو از مدارس در رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضور می‌یابند و در این مکان برای آنان برنامه‌های متنوعی به تناسب سن آنان برگزار می‌کند.

به گزارش کودک پرس ، رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(سلام‌الله علیها) گفت: روزانه ۶ اردو از مدارس در رواق کودک و نوجوان آستان مقدس حضور می یابند و در این مکان برای آنان برنامه های متنوعی به تناسب سن آنان برگزار می کند.

«حجت الاسلام علی فتح الله زاده» با اشاره به فعالیت های رواق کودک و نوجوان آستان کریمه اهل بیت(سلام‌الله علیها) افزود: پذیرش کاروانها و اردوهای زیارتی و برگزاری ویژه برنامه های معرفتی برای کاروان ها شامل شخصیت شناسی بانوی کرامت، آداب زیارت و تورهای حرم شناسی روزانه در تمام طول سال به طور مستمر انجام می شود.

 

 

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(سلام‌الله علیها) خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانش آموزان در این ایام مشغول تحصیل هستند، غالب اردوهای دانش آموزی استانی بوده و در ایام تعطیلات نوروز و تابستانی از سوی کانون های مساجد، بسیج و مجموعه های فرهنگی قرآنی است.

«حجت السلام فتح الله زاده» تصریح کرد: با توجه به هماهنگی هایی که از سوی مدارس و دیگر مراکز صورت گرفته تا انتهای دی ماه نوبت دهی برای برگزاری اردو های دانش آموزی در این مرکز انجام شده است.

 

 

منبع: ابنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار