127699
۲۷ آذر ۱۳۹۶
رئیس کلانتری مرکز ابرکوه:

آدم‌ربایی در ابرکوه تکذیب شد

رئیس کلانتری مرکز ابرکوه خبر ربوده‌شدن کودک در ابرکوه را تکذیب کرد.

به گزارش کودک پرس ، سروان محمد رضا داوری رئیس کلانتری مرکز ابرکوه خبر آدم ربایی روز گذشته در شهرستان ابرکوه را تکذیب کرد.

داوری در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: صبح روز گذشته حوالی ساعت 8، خبری مبنی بر ربوده شدن دانش آموز یکی از مدارس ابرکوه به پلیس 110 گزارش شد.

وی با بیان جزئیات این خبر افزود: دختر بچه حدودا 9 ساله طبق روال روزانه وارد مدرسه می شود، و پس از قراردادن کیف و و وسایل شخصی خود در کلاس، مجددا از مدرسه خارج می شود.

رئیس کلانتری مرکز ابرکوه تصریح کرد: با توجه به اصرار والدین و بر حسب وظیفه، نیروهای تخصصی و عوامل پلیس 110 پس از حضور در محل و انجام تحقیقات اولیه با چک کردن دوربین ها و پرس و جو از مسئولان مدرسه و افراد محل، مشخص شد کودک مدتی در پشت درب مدرسه مانده و سپس به پارک شهر می رود.

 

 

این مقام انتظامی افزود: شواهد نشان می دهد حاضران در پارک چند ساعتی دختر بچه را به حالت طبیعی و در صحت و سلامت کامل رویت کرده اند.

 

 

مردم از انتشار هر گونه شایعه در فضای مجازی خودداری کنند

داوری گفت: طی تحقیقات و بررسی های انجام شده، جریان آدم ربایی و دزدیدن بچه اصلا متصور نیست و بررسی های بیشتر ابعاد این حادثه توسط پلیس آگاهی در حال انجام است و چیزی که قابل لمس است اینکه احتمال اینکه بچه به اختیار خود وارد پارک شده باشد زیاد است.

وی در پایان ضمن تاکید بر اینکه مردم آسوده خاطر باشند و امنیت کامل برقرار می باشد از مردم خواست با توجه به کوچک بودن شهر، هر گونه خبری را بدون اطلاع از صحت و سقم آن در فضای مجازی منتشر نکنند که باعث تشویش افکار عمومی گردد.

 

 

دادستان ابرکوه: این جریان شایعه بوده است

محمدحسین ابراهیمی آهنگران دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه نیز ضمن تایید خبر فوق گفت: مردم بیم نداشته باشند که این جریان شایعه ای بیش نبوده و با توجه به محتویات پرونده این دانش آموز به اختیار خود و با هماهنگی قبلی از مدرسه خارج شده است.

 

وی تصریح کرد: احتمال می رود افراد از طرح این موضوع، هدف دیگری داشته اند.

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار