127552
۲۷ آذر ۱۳۹۶

سنگ نورد کرمانی نایب قهرمان آسیا شد

سارا زراعت زاده، نوجوان کرمانی در مسابقات سنگ‌نوردی نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا در سنگاپور موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی این رقابت‌ها شد و مدال نقره را برگردن آویخت.

به گزارش کودک پرس ، فرزاد ایرانمنش، رئیس هیئت کوهنوردی و صعود‌های ورزشی استان کرمان گفت: مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در دو سطح C و D برای نخستین بار از 25 آذر جاری در سنگاپور آغاز شد.

وی افزود: تیم 11 نفره ی استان کرمان با ترکیب امیرمحمد شیخ شعاعی، ساسان ایرانمنش، بنیامین زنگی آبادی، امیر علی نصری، زهرا کهنوجی، زهرا مقدمی، کیانا رشیدی، یگانه سلیمانی، ایناز محمدی، سارا زراعت زاده و فاطمه محمدی به مربیگری ساجده سلطانی و علیرضا باقری و سرپرستی عصمت گنجعلی پور، در قالب تیم ملی در رقابت های سنگنوردی نونهالان و نوجوانان آسیا در سنگاپور حضور یافت.

ایرانمنش تصریح کرد: کاروان اعزامی ایران با 26 ورزشکار در این رقابت ها حاضر شد که در نهایت سارا زراعت زاده از کرمان و تامیلا تذری ازمشهد به مرحله فینال رسیدند.

 

 

وی با اعلام اینکه این مسابقات به صورت ترکیبی و در سه ماده لید، بولدر و سرعت پیگیری شد، یادآور شد: در پایان، در رده سنی نوجوانان D، سارا زراعت زاده موفق به کسب عنوان دوم و مدال نقره این رقابت‌ها شد و تامیلا تذری دیگر سنگ‌نورد کشورمان نیز در جایگاه چهارم مسابقات قرار گرفت.

 

رقابت های سنگنوردی نونهالان و نوجوانان قهرمانی آسیا 25 تا 27 آذرجاری به میزبانی سنگاپور برگزار می شود.

 

 

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار