126922
۲۵ آذر ۱۳۹۶

آزار اذیت جوان مبتلا به سندروم داون توسط نظامیان رژیم صهیونیستی+ عکس

نظامیان رژیم صهیونیستی یک نوجوان فلسطینی را که مبتلا به سندروم داون بود دستگیر کرده و وی را مورد ضرب و شتم و آزار قرار دادند.

به گزارش کودک پرس ، محمد الطویل، جوان فلسطینی مبتلا به سندرم داون که روز یکشنبه گذشته در جریان تظاهرات علیه تصمیم آمریکا درمورد قدس در منطقه الخلیل فلسطین توسط نظامیان اسرائیل دستگیر شده بود، به خبرنگار آناتولی در مورد این حادثه و نحوه آزادی اش گفت: وقتی در حال قدم زدن بودم، یک سرباز اسرائیلی سمتم آمده و پس از بستن دستانم از پشت، من را به کلانتری برد.

طویل در مورد این حادثه که موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی به همراه داشت، افزود: یک ساعت تحت نظارت این سربازان قرار گرفتم. طی این مدت مورد ضرب و شتم آن ها قرار گرفته، سپس آزاد شدم.

خضر الطویل، پدر محمد نیز با بیان این که تمامی ساکنان الخلیل حتی سربازان منطقه قدیمی این شهر نیز فرزندش را می شناسند، اظهار داشت: سربازان اسرائیلی به رغم وضعیت جسمی وی، با تمسخر و خنده دست به چنین اقدامی زدند.

 

 

وی همچنین تمامی سازمان های حقوق بشر را به توقف خشونت و حملات اسرائیلی ها نسبت به مردم فلسطین به ویژه افراد معلول و بیمار فراخواند.

در این راستا، واصل ابویوسف، عضو سازمان آزادی بخش فلسطین نیز در ارتباط با اقدامات نظامیان اسرائیلی در برخورد با مردم فلسطین گفت: اسرائیل با ادامه نقض موازین حقوق بشر علیه مردم فلسطین در واقع قوانین بین المللی را پایمال می کند.

 

 

پس از تصمیم دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مبنی بر به رسمیت شناختن قدس به عنوان «پایتخت اسرائیل» در تاریخ ششم دسامبر 2017، شمار زیادی از مردم فلسطین برای اعتراض به این تصمیم در اکثر شهرهای این کشور از جمله قدس شرقی، کرانه باختری رود اردن و غزه تظاهرات برگزار کردند. در خلال این تظاهرات ها شمار زیادی از مردم فلسطین در پی مداخله نیروهای اسرائیلی مجروح شدند.

 

منبع: ایسکانیوز

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار