126852
۲۵ آذر ۱۳۹۶
مدير مركز تخصصي نماز خبر داد؛

طراحی ۵ اپلیکیشن در موضوع نماز/کتاب نماز،‌ رسانه و فضای مجازی نیز تولید شد

مدير مركز تخصصی نماز گفت: پنج اپلیکیشن طراحی شده است که در اجلاس سراسری رونمایی می‌شود و دو نرم‌افزار مخصوص رایانه و پایگاه اطلاع‌رسانی نوجوان در مرکز طراحی و از سوی دیگر تعدادی کانال تلگرامی مخصوص امر نماز در قالب پرسمان نماز نیز راه‌اندازی شد.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام علی اصغر آیتی در سومین اجلاس استانی نماز گفت: طبق نقل قولی از پیامبر(صلی‌الله علیه و آله و سلم) باید تمام اسلام در تبلیغ بیان شود اما نماز بیشترین اهمیت را دارد.

وی گفت: از سال گذشته تا به امروز توانستیم هفت استاد را در عرصه نماز و فضای مجازی تربیت کنیم و همچنین کتابی با عنوان نماز،‌ رسانه و فضای مجازی نیز تولید شده است.

مدير مركز تخصصي نماز ازتدوین کتب دیگر خبر داد و گفت: بیش از 10 کتاب دیگر نیز در قالب های متنوع در این مرکز تولید شده و از سوی دیگر نرم‌افزار بازی برای کودکان و نوجوانان نیز طراحی شده است.

وی گفت: پنج اپلیکیشن طراحی شده است که در اجلاس سراسری رونمایی می‌شود و دو نرم‌افزار مخصوص رایانه و پایگاه اطلاع‌رسانی نوجوان در مرکز طراحی و از سوی دیگر تعدادی کانال تلگرامی مخصوص امر نماز در قالب پرسمان نماز نیز راه‌اندازی شده است.

آیتی گفت: 7 هزار نفر از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در اردیبهشت امسال آموزش 16 ساعته گذراندند و در نظر داریم در بهمن و اسفند ماه سال جاری نیز 5 هزار نفر دیگر آموزش داده شوند.

مدير مركز تخصصي نماز گفت: باید احکام نماز بیان شود، اما در کنار آن نیاز است که معارف و زیبایی های نماز نیز مطرح شده و مبلغان دینی باید در این راستا نیز اهتمام ورزند.

منبع: شبستان

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار