126642
۲۴ آذر ۱۳۹۶

زایمان اضطراری یک نوزاد در خودرو

مادر بارداری که برای زایمان از اردکان عازم بیمارستان شهید صدوقی یزد بود، در مسیر زایمان کرد و کودک خود را در خودرو به دنیا آورد.

به گزارش کودک پرس، مدیر بیمارستان شهید صدوقی یزد در این باره اظهار داشت: امروز، مادر بارداری که از اردکان عازم یزد بود، نوزادش  را در میانه راه و در خودرو به دنیا آورده بود اما عملیات زایمان نیمه تمام انجام شده بود که این امر توسط کادر زایمان بیمارستان شهید صدوقی یزد به اتمام رسید و اکنون حال مادر و نوزاد خوب است.

محمد زارع‌زاده افزود: پس از ورود خودرو به محوطه بیمارستان، کادر اتاق زایمان به صورت اضطراری و سریع وارد عمل شدند و به دلیل عدم امکان جابه‌جایی مادر و با توجه به سردی هوا و احتمال سرما خوردن نوزاد، با حفظ حریم شخصی مادر و نوزاد، کار زایمان داخل خودرو با موفقیت انجام شد و مادر و نوزاد پس از زایمان از خودرو خارج شده و به اتاق زایمان منتقل شدند.

 

 

وی عنوان کرد: اقدام به موقع کارکنان بیمارستان شهید صدوقی یزد و انجام سریع عملیات کادر زایمان همچنین نگهداری از مادر و نوزاد، سبب شد تا نوزاد و مادر هر دو به سلامت و بدون کمترین مشکلی به بخش زایمان برای ارائه خدمات تکمیلی منتقل شوند.

به گزارش مهر، این زایمان، اولین زایمان مادر اردکانی بوده و خوشبختانه اکنون مادر و نوزاد بدون مشکل در بیمارستان به سر می‌برند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار