126391
۲۳ آذر ۱۳۹۶

مهم‌ترین رسالت متولیان تعلیم و تربیت ترویج فرهنگ شهادت است/ مدرن‌ترین تجهیزات جنگی در مقابله با تفکر ایثارگری محکوم به شکست است

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: مهم‌ترین رسالت متولیان تعلیم و تربیت به عنوان افسران جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

به گزارش کودک پرس از اراک، علی باقرزاده در اولین یادواره ٧ شهید سواد آموزی استان مرکزی و 176 شهید سوادآموزی کشور در دلیجان اظهار کرد: یکی از نیازهای اجتناب‌ناپذیر جامعه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و امروز مهم‌ترین رسالت متولیان تعلیم و تربیت به عنوان افسران جنگ نرم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی تصریح کرد: آنچه باعث شد در دوران دفاع مقدس دست دشمن به ذره‌ای از خاک وطن نرسد، بالا بودن روحیه ایثار و شهادت در بین رزمندگان بود و امروز نیز همین روحیه اجازه نداد حرم اهل بیت(علیهم‌السلام) به دست کثیف‌ترین و پلید‌ترین انسان‌ها بی‌افتد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه پیام شهدا عزتمندی و دوری از استکبارطلبی ملت ایران بود، خاطرنشان کرد: شهدا زنده تاریخ هستند، چرا که در راه دین و اعتقادشان جان فدا کردند تا جاودانه بمانند.

باقرزاده با اشاره به اینکه در جنگ تحمیلی یک هزار و 500 کیلومتر از مرزهای کشور درگیر جنگ شد، بیان داشت: در طول دوران جنگ با دشمن بعثی، 32 کشور به صورت مستقیم عراق را مورد حمایت مالی، نظامی، اطلاعاتی و تجهیزاتی قرار دادند، اما ایران تنها بود و تنها با تکیه بر ایمان رزمندگان توانست به پیروزی دست پیدا کند.

 

 

وی با تاکید بر اینکه پیشرفته‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات جنگی در مقابله با تفکر ایثارگری و شهادت محکوم به شکست است، ادامه داد: ایمان رزمندگان، رهبری داهیانه امام خمینی(ره)، شجاعت، صبر و استقامت خانواده‌های شهدا و رزمندگان رمز پیروزی ایران در دوران دفاع مقدس بود.

معاون وزیر آموزش و پرورش بر لزوم تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا در همه زمان‌ها تاکید و تصریح کرد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

 

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار