126231
۲۲ آذر ۱۳۹۶
مشاور قائم مقام شهردار تهران در حوزه کودک:

شهرداران مدارس شناخت واقعی از خواسته‌های دانش‌آموزان دارند

مشاور قائم مقام شهردار و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در حوزه کودک، گفت: شهرداران مدارس با توجه به روندی که در انتخابات برای تعیین شعار، برنامه‌ها، تبلیغات و کسب آرای دانش‌آموزان سپری کرده‌اند، از خواسته‌های همسالان و جامعه مخاطب خود شناخت بیشتر و کامل‌تری دارند.

به گزارش کودک پرس ، فریدون عموزاده خلیلی در آیین تنفیذ احکام 440 شهردار منتخب نوزدهمین دوره انتخابات شهرداران مدارس تهران، اظهار کرد: با تنفیذ احکام شهرداران مدارس و رسمیت بخشیدن مقامات آموزش‌و‌پرورش و شهرداری تهران، شما نیز باید جایگاه خود را جدی بگیرید و همه تلاش خود را در این زمینه انجام دهید.

وی با اشاره به انتشار ویژه نامه آفتابگردان طی دهه هفتاد در شهر تهران، گفت: در این نشریه گزارش‌های شهرداران نوجوان مدارس شهر تهران منعکس می‌شد که به قدری جذاب و کاربردی بود که در نهایت به سندی تبدیل شد که آن زمان شهرداری تهران برای برنامه‌ریزی از آن استفاده کرد.
عموزاده با تاکید بر لزوم اتخاذ روحیه خودباوری و جدی انگاری جایگاه شهرداران مدارس، یادآور شد: شهرداران مدارس با توجه به روندی که در انتخابات برای تعیین شعار، برنامه‌ها و تبلیغات خود سپری کرده‌اند و آرای دانش آموزان را کسب کرده‌اند می‌دانند هم سالان خود دارای چه خواسته‌هایی هستند و بنابراین شناخت بیشتر و کامل‌تری از جامعه مخاطب خود دارند.

 

وی افزود: تجربه‌ها در سطوح خرد و کلان نشان می‌دهد برنامه‌هایی که از سطوح بالا دیکته می شود، اجرا نمی‌شود اما برنامه‌هایی که بر اساس سلایق و خواسته‌های جامعه هدف و با نیازسنجی از مخاطبان تهیه شده باشد در اجرا نیز موفق‌تر خواهند بود.
عموزاده خلیلی خطاب به شهرداران منتخب مدارس، گفت: اکنون شما بهتر از هر شخص دیگر می‌دانید که دانش‌آموزان و محله شما چه خواسته‌هایی دارند، بنابراین باید جایگاه خود را جدی بگیرید و با شهامت به مدیران مشورت بدهید.

مشاور قائم مقام شهردار در حوزه کودک، خاطرنشان کرد: شهرداران مدارس باید با برنامه پیش بروند و با مسئولان مدرسه تعامل داشته باشند.
وی با تاکید بر لزوم تعیین اولویت برای برنامه‌های شهرداران مدارس براساس شعارهای برگرفته از نیازهای دانش‌آموزان خطاب به شهرداران مدارس، افزود: باید این برنامه‌ها را دنبال کنید و در پایان سال جویا شوید که شورای دانش‌آموزان و مسئولان مدرسه از شما رضایت داشته باشند.
عموزاده برقراری تعامل با همه دانش آموزان حتی رقبای انتخاباتی را برای شهرداران مدارس ضروری دانست و افزود: باید ضمن وفاداری به شعارها و برقراری تعامل با شهرداری محله خود، برنامه‌هایی که با مشورت و ایده‌های دانش‌آموزان و رقبای خود تهیه کرده‌اید را به اجرا درآورید.

وی تاکید کرد: بدون شک با شور، شعف و خلاقیت‌های دانش‌آموزان پروژه شهردار مدرسه با پیشتیبانی شهرداری و آموزش‌و‌پرورش بسیار موفق خواهد بود و امیدوارم سال آینده بهترین شهردار مدرسه که برنامه‌هایش به تحقق پیوسته است، معرفی و تقدیر شود.

بر اساس این گزارش، احکام 440 شهردار منتخب نوزدهمین دوره انتخابات شهرداران مدارس تهران با حضور دکتر صالحی امیری، قائم مقام و معاون شهردار تهران در امور اجتماعی و فرهنگی طی مراسمی در برج میلاد تنفیذ شد.

 

منبع: فرهنگ و هنر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار