126064
۲۲ آذر ۱۳۹۶
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان:

هزینه اعزام ورزشکاران زنجانی به مسابقات آسیایی برابر با هزینه یک فوتبالیست درجه ۲ است

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان با تاکید بر لزوم ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران نوجوان و همچنین مربیان آنها، گفت هزینه تعداد ورزشکارانی که از زنجان به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام می‌شوند، برابر با هزینه یک فوتبالیست درجه ۲ است.

به گزارش کودک پرس ، جواد سالک در جلسه شورای عالی ورزش استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با اشاره به اعزام ورزشکاران استان زنجان به مسابقات آسیایی جاکارتا، اظهار کرد: 99 درصد این ورزشکاران از شهرستان زنجان هستند.

وی با بیان اینکه ورزشکاران زنجان سرمایه‌های استان محسوب می‌شوند، تصریح کرد: بر روی این ورزشکاران کارهای بسیار زیادی شده تا به این مرحله از ورزش حرفه‌ای برسند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زنجان با تاکید بر لزوم ایجاد انگیزه در بین ورزشکاران نوجوان و همچنین مربیان آنها، ابراز کرد: هزینه تعداد ورزشکارانی که از زنجان به مسابقات آسیایی جاکارتا اعزام خواهند شد، برابر با هزینه یک فوتبالیست درجه 2 است.

 

 

سالک با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا با حمایت مسؤولان ورزش استان، این بخش هر روز پیشرفت کند، خاطرنشان کرد: امید است تا با حمایت مسؤولان در بازی‌های آسیایی جاکارتای اندونزی مدال‌های بیشتری کسب کنیم.

در این جلسه همچنین فرهاد عصفوری رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان زنجان با اشاره به اعزام ورزشکارانی در رشته دوچرخه‌سواری به مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی در سال 2018، اظهار کرد: ورزشکارانی چون مهدی سهرابی و محسن محمدسیفی که برای چندمین مرتبه در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهند داشت، می‌توانند پرچمدار کاروان ایران باشند.

 

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار