125003
۱۸ آذر ۱۳۹۶
رئیس هیات سوارکاری استان همدان:

سوارکاران نونهال و نوجوان همدانی در کشور حرف برای گفتن دارند

رئیس هیات سوارکاری استان همدان گفت: سوارکاران همدانی در رده سنی نونهال و نوجوان دارای موفقیت‌های بالايی بوده و در كشور می‌درخشند.

به گزارش کودک پرس ، سیدوحید برقعی با بیان اینکه در‌ حال حاضر سوارکاران همدانی در رده نونهالان و نوجوانان حرف اول را در کشور می‌زنند، اظهار کرد: نزدیک به 250 سوارکار ساماندهی شده در بخش آقایان و بانوان در استان همدان فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به دیرینه سوارکاری استان همدان تصریح کرد: ورزش سوارکاری به طور کلاسیک در همدان با تاسیس باشگاه سوارکاری مهدی مکاره‌چی در سال 1353 آغاز به کار کرد که این باشگاه از نخستین باشگاه‌های سوارکاری در ایران بود.

رئیس هیات سوارکاری استان همدان با بیان اینکه باید با توجه به استعدادیابی پشتوانه‌سازی خوبی برای سوارکاری همدان صورت گیرد، افزود: همدان در رشته پرش با اسب از استان‌های مطرح کشور است و از نظر زیرساخت‌ها و استعداد سوارکاران نیز ظرفیت بالایی دارد.

 

 

وی با بیان اینکه در مجموعه هیات سوارکاری اتحاد و همدلی حرف اول و آخر را می‌زند، عنوان کرد: برگزاری مسابقات مختلف، برپایی کلاس‌های آموزشی، اجرای طرح‌های استعدادیابی و برگزاری کلاس‌های مربی‌گری و داوری در استان همدان بر اساس یک تقویم سالانه از ابتدای سال پیش‌بینی‌ شده است.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار