124964
۱۸ آذر ۱۳۹۶
قبل از اعزام به رقابت‌های سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا - ژاپن؛

ملی‌پوشان نوجوان تپانچه: برای کسب بهترین نتیجه و کسب سهمیه المپیک تلاش می‌کنیم

دو ملی‌پوش نوجوان تیم ملی تپانچه می‌گویند که برای کسب سهمیه المپیک آرژانتین تمام تلاش خود را خواهند کرد.

به گزارش کودک پرس ، عرفان صلواتی عضو تیم ملی تپانچه قبل از اعزام به رقابت‌های سلاح‌های بادی قهرمانی آسیا، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: شرایط اردوها خوب بود و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. حمایت‌ها هم ۵۰ – ۵۰ است. مشکل ساچمه نداریم ولی باز هم در شرایط تمرینی ما با سایر کشورها تفاوت وجود دارد. اکثر رقبای ما در رقابت‌های آسیا، هند، چین، کره و ژاپن خواهند بود. نباید حضور این رقبا برای ما زیاد مهم باشد. ما باید کار خودمان را انجام دهیم تا به نتیجه‌ مطلوب برسیم.

نوجوان ۱۵ ساله تهرانی دارنده مقام سوم قهرمانی آسیا ادامه‌ داد: در مسابقات قهرمانی آسیا سهمیه المپیک نوجوانان آرژانتین هم توزیع می‌شود. تیراندازی به این شکل نیست که بتوان از قبل آن را پیش‌بینی کرد اما ما همه تلاش خودمان را خواهیم کرد تا بتوانیم بهترین نتیجه‌ را در این مسابقات کسب کنیم. در ‌تپانچه تنها چهار سهمیه به چهار نفر اول فینال تعلق خواهد گرفت.

 

 

لعیا محمدی، دیگر تپانچه‌زن نوجوان تیم ملی ایران قبل از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در گفت و گو با ایسنا، گفت‌: در این رقابت‌ها ۲۶ کشور آسیایی حضور دارند و از این جهت این رویداد سطح بالایی خواهد داشت. اولین بار است که این تعداد کشور در مسابقات حاضر می‌شوند. این مسابقات برای کسب سهمیه المپیک نوجوانان است و از این جهت هم کار را سخت‌تر خواهد کرد. با توجه به تمرینات خوبی که بچه‌ها داشتند امید می‌رود که ایران به راحتی دو یا سه سهمیه در این مسابقات کسب کند.

 

او در پایان در مورد شرایط اردوهای تیم‌ ‌ملی نیز گفت‌: خدا را شکر همه تمرینات خوب بود. ساچمه نیز به اندازه کافی وجود داشت و همه روزه با برنامه‌ریزی پیش رفتیم. امیدواریم که با توجه به تمریناتی که داشتیم نتیجه‌ خوبی را در این رویداد کسب کنیم و سهمیه المپیک را بگیریم. من پیش از این در قهرمانی آسیا هند در بخش انفرادی و تیمی به مدال نقره و در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی ایران و کویت برگزار شد توانستم به مدال برنز برسم.

 

رقابت‌های قهرمانی سلاح‌های بادی آسیا از ۱۷ تا ۲۱ آذر و در دو بخش تفنگ و تپانچه به میزبانی ژاپن برگزار می‌شود. ایران در بخش تپانچه بادی ۱۲ ملی پوش دارد. این مسابقات برای نوجوانان حکم کسب سهمیه المپیک آرژانتین را دارد.

لعیا محمدی، سیده زهرا حسینی و پگاه عزت پناه تیم ملی تپانچه نوجوان ایران را تشکیل می‌دهند و عرفان صلواتی و محمد تاجدینی نیز نوجوانان پسر تپانچه در این مسابقات هستند.

 

منبع: ایسنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار