124517
۱۴ آذر ۱۳۹۶

شرکت ۱۲ هزار نوجوان در طرح تربیت حافظان قرآن سیستان‌ و بلوچستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۱۲ هزار جوان و نوجوان در کلاس‌های طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم استان شرکت کرده‌اند.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام اسماعیل تدینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از ۱۲ هزار جوان و نوجوان در کلاس‌های طرح تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم استان شرکت کرده‌اند.

وی اظهار کرد: از سال ۱۳۹۱ سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون نفر حافظ قرآن کریم، طرح ملی تربیت حافظان قرآن را در سراسر کشور آغاز کرد.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان با بیان اینکه این طرح شامل آموزش مجازی و همچنین حفظ موضوعی و کل قرآن کریم می‌شود، افزود: در این راستا، ۴۰ مربی تخصصی حفظ قرآن نیز در استان حضور دارند.

تدینی با بیان اینکه آزمون طرح تربیت حافظان قرآن کریم با بحث مسابقات قرآنی متفاوت است، اظهار کرد: هر ساله در پایان سال، آزمون شفاهی و کتبی از شرکت‌کنندگان در این طرح به عمل می‌آید و در صورت اخذ نمره قبولی، به داوطلبین مدرک حفظ قرآن کریم براساس محفوظات اعطا می‌شود.

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار