124431
۱۴ آذر ۱۳۹۶

استقبال پرشور، اتفاق خوب جشنواره تئاتر کودک است/ نکوداشت «احترام برومند» و «عباس دوست‌قرین» در اختتامیه

دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اتفاق خوب جشنواره را استقبال پرشور تماشاگران دانست و گفت: همه سالن‌ها بیش از ظرفیت پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها بودند.

به گزارش کودک پرس، مریم کاظمی با بیان اینکه طی روزهای اخیر جشنواره روزهای خوبی را گذرانده است، اظهار کرد: چگونگی در مورد جشنواره را باید مخاطبان ارزیابی کنند اما ما همه سعی خود را کردیم که کار به موقع و طبق برنامه انجام شود.

وی با بیان اینکه مشکل خاصی طی جشنواره وجود نداشت، ادامه داد: تنها در جمع‌آوری آرای مردمی مشکل وجود داشت و آن اینکه در هنگام ازدحام جمعیت ممکن بود خللی وارد شود.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با بیان اینکه تهیه دکور گروه‌های نمایشی نیز مشکلی نداشت، گفت: دکور گروه‌های نمایشی خارجی نیز با همه جزئیات برای آنها تهیه شد و مشکلی وجود نداشت.

 

 

وی استقبال مخاطبان از جشنواره را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ازدحام جمعیت در مواقعی تا حدی بود که ترس آسیب دیدن بچه‌ها نیز وجود داشت و همه سالن‌ها بیش از ظرفیت خود پذیرای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها بودند به طوری که انتظار چنین استقبالی را نداشتم.

کاظمی با بیان اینکه دو نمایش سانس فوق‌العاده داشتند، گفت: به دلیل کوچک بودن سالن‌ها این اتفاق افتاد، هر چند اگر سالن بزرگتر بود، شاید در یک سانس همه می‌توانستند نمایش را تماشا کنند.

وی اتفاق خوب جشنواره را استقبال پرشور تماشاگران دانست و افزود: نکوداشت دو هنرمند احترام برومند و عباس دوست‌قرین برای مراسم اختتامیه پیش‌بینی شده که با حضور همه هنرمندان برگزار می‌شود.

 

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار