124328
۱۴ آذر ۱۳۹۶
در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان‌ـ همدان؛

۱۱ نمایش همزمان با چهارمین روز از جشنواره تئاتر در همدان اجرا می‌شود

همزمان با چهارمین روز از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، ۱۱ نمایش صحنه‌ای و خیابانی در همدان اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، چهارمین روز از اجرای گروه‌های نمایشی شرکت کننده در بیست و چهارمین دوره جشنواره با 11 نمایش به روی صحنه می‌رود.

دوشنبه 13 آذرماه جاری، نمایش «شب اسرارآمیز» به نویسندگی ع آتشانی- ف برجی فلاح و کارگردانی عبد آتشانی از تهران در سه سانس10، 15 و 17:30 در سالن اصلی مجتمع فرهنگی هنری بوعلی سینا به مدت 50 دقیقه در بخش تئاتر کودک و مسابقه تئاتر ایران اجرا می‌شود.

نمایش«شینگ، شنگ شو» از آلمان به کارگردانی مارگا کوپ در بخش تئاتر ملل به مدت 35 دقیقه در پلاتو بوعلی به روی صحنه می‌رود.

نمایش «دشمن خدا» به عنوان میهمان به نویسندگی و کارگردانی عمادالدین رجب لو از گرگان دیگر نمایشی است که به مدت 20 دقیقه در پلاتو استاد عبادی در سه سانس 10 و 15 و 17:30 بر روی صحنه می‌رود.

تالار فجر هم در دو سانس 15 و 17:30 میزبان نمایش « نصفه گوش» از ترکمنستان است که هرما عاشیروف نگارش متن و کارگردانی آن را الیاس دوردیف بر عهده دارد. این نمایش به مدت 45 دقیقه در بخش تئاتر ملل اجرا می‌شود.

 

سالن اصلی مجتمع شهید آوینی نیز در سه سانس 10، 15 و 17:30 میزبان اجرای نمایش « آهای تو دیگه کی هستی» نوشته و کارگردانی اسداله اسدی از اصفهان است که به مدت 65 دقیقه در بخش مسابقه تئاتر نوجوان و مسابقه تئاتر ایران به روی صحنه می‌رود.

«تک نوازی دو نفره» از دانمارک در بخش تئاتر ملل نوشته سورن اووسن، گیاکوموریواچیو و کارگردانی گیاکومو ریواچیو به مدت 45 دقیقه در سه سانس 10، 15 و 17:30 در پلاتوی شهید آوینی اجرا می‌شود.

نمایش «دستمال من زیر درخت آلبالو گم شده» به نویسندگی و کارگردانی حامد ترابی از همدان به مدت 25 دقیقه در دو سانس 10 و11 در محل سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در بخش مسابقه تئاتر خردسال بر روی صحنه می‌رود.

 

در بخش خیابانی هم نمایش «افسانه دیگ و کدو» به مدت 25 دقیقه به نویسندگی وحید خسروی و کارگردانی هوشیاری و اسدی مرام از کرمانشاه، «ساره فتالاموس» به نویسندگی و کارگردانی بهداد بلیغ فر از تهران به مدت 30 دقیقه در ساعت 16 و نمایش «آش مهربانی» کاری از زهرا مریدی به مدت 35 دقیقه در ساعت 16:30و نمایش «یک میهمانی ساده» به نویسندگی و کارگردانی مهدی حبیبی از شهر ری به مدت 25 دقیقه در ساعت 17:45 برای علاقه مندان این بخش اجرا می شود.

گفتنی است نمایش‌های بخش خیابانی در چهار سانس در محوطه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی اجرا می‌شود.

 

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 10 تا 15 آذرماه با دبیری مریم کاظمی در همدان برگزار می‌شود.

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار