124217
۱۴ آذر ۱۳۹۶

همدانی‌ها به میهمانان جشنواره تئاتر کودک «کبوتر صلح» هدیه دادند

مسئول کمیته تشریفات جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: کودکان همدانی به میهمانان جشنواره تئاتر «کبوتر صلح» هدیه دادند.

به گزارش کودک پرس، زینب معصومی در مراسمی که با حضور تعدادی از خردسالان عضو مهد کودک های تحت نظارت بهزیستی در محل اسکان میهمانان جشنواره تئاتر کودک برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: کودکان همدان کبوتر صلح و دوستی را به میهمانان جشنواره هدیه دادند.

وی افزود: نقاشی های کودکانه با مضمون صلح و کبوترهای سپید سفالی پیشکش کودکان همدان به میهمانان خارجی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان بود.

وی عنوان کرد: روز گذشته نیز با حضور ۴۵ نفر از بچه های مهد کودک «نشاط»، برنامه خوش‌آمدگویی برای مهمانان جشنواره برگزار شد و در این مراسم خردسالان با اهدای شاخه گل به میهمانان داخلی و خارجی جشنواره خیر مقدم گفتند.

معصومی تأکید کرد: بیش از ۶۰ میهمان خارجی از کشورهای کره جنوبی، فرانسه، چین، آلمان، روسیه، استرالیا، آذربایجان، دانمارک، ترکمنستان و ایتالیا در بیست و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان حضور دارند.

 

 

مسئول کمیته تشریفات جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان عنوان کرد: بازدید از اماکن گردشگری همدان از برنامه‌های ویژه این کمیته برای مهمانان جشنواره بود.

معصومی اضافه کرد: سعید دوستی، ابوتراب مبصرعظیمی، فاطمه شکریه، محمد عباسی ترکمان، سمیه مرادی شریف و زهرا پارچیان از اعضای کمیته تشریفات هستند که به صورت شبانه‌روزی در محل اسکان مهمانان حضور داشته و آماده پاسخگویی هستند.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار