124134
۱۳ آذر ۱۳۹۶
نائب رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی خبر داد؛

بانوان نوجوان خراسان شمالی در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی کشور/ راه‌یابی تیم استان به مرحله یک شانزدهم

نائب رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی از حضور بانوان نوجوان و جوان استان در رقابت‌های تنیس روی میز قهرمانی کشور خبر داد و افزود: تیم استان با شکست گیلان به مرحله حذفی یک شانزدهم راه یافت.

به گزارش کودک پرس ، زیور بلاغی گفت: مسابقات تنیس روی میز قهرمانی بانوان نوجوان و جوان کشور با شرکت 150 بازیکن در قالب 25 تیم از دیروز آغاز و تا 14 آذرماه سال جاری در خانه تنیس استان مرکزی در مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد جریان دارد.

نائب رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی در ادامه افزود: رقابت‌های تنیس روی میز بانوان نوجوان و جوان کشور به‌صورت تیمی، انفرادی و دوبل و به روش دوره‌ای و حذفی برگزار می‌شود.

وی از خانم‌ها سپیده تقی پور، مریم وحید، غزاله ارشادی فر، عقیله ارشادی فر و شقایق کریمی مقدم به عنوان اعضای تیم خراسان شمالی در دو رده سنی نوجوان و جوان و از خانم زینت بلاغی به‌عنوان مربی تیم اعزامی یادکرد.

 

 

بلاغی همچنین بیان داشت: نمایندگان استان دیروز با دو تیم مازندران و گیلان به رقابت پرداختند و 4 بر صفر مغلوب تیم قوی و سید 3 و 4 مازندران شدند و اما 4 بر یک از سد تیم گیلان گذشتند و با این برد به مرحله حذفی یک شانزدهم راه یافتند.

وی در ادامه شرط حضور نمایندگان استان در بین 8 تیم برتر را گذشتن از سد تیم البرز عنوان کرد و افزود: تیم البرز سید ۲ جدول می‌باشد؛ متاسفانه قرعه بسیار سختی است و امیدواریم بازیکنان استان بتوانند بازی خوبی رو به نمایش بگذارند.

 

بلاغی بابیان اینکه در کنار مسابقات تیمی مسابقات انفرادی و دوبل آزاد نیز برگزار می‌شود، گفت: امروز مسابقات تک حذفی انفرادی نوجوانان برگزار شد که سپیده تقی پور از خراسان شمالی در مقابل بیتا اسکندری از البرز توانست در یک رقابت نزدیک و نفس‌گیر 3 بر 2 برنده این دیدار گردد و به مرحله 32 تایی راه یابد و در بازی بعدی سپیده تقی پور در مقابل طهورا ولی پور بازیکن استان مازندران به رقابت پرداخت و متأسفانه 3 بر صفر مغلوب گردید و از راه‌یابی به جمع 16 نفر برتر کشور بازماند.

نائب رئیس هیئت تنیس روی میز استان در ادامه افزود: عقیله ارشادی فر بازیکن نونهال استان که در رقابت‌های نوجوانان کشور حضور دارد در بازی اول با مبینا مردانی از چهارمحال بختیاری توانست 3 بر 0 حریف خود را شکست دهد و در جمع 32 بازیکن برتر نوجوان کشور قرار بگیرد و در بازی بعدی مقابل الینا رحیمی از آذربایجان غربی 3 بر 0 بازی را واگذار کرد و از رفتن به جمع 16 بازیکن برتر کشور بازماند.

 

بلاغی همچنین اظهار کرد: شقایق کریمی مقدم و غزاله ارشادی فر دیگر نمایندگان پرتلاش استان در بازی اول خود به ترتیب با مونا سبحانی از استان بوشهر و مبینا قورچیان از البرز به رقابت پرداخت و متاسفانه هر دو بازی را 3 بر 0 واگذار کردند.

وی در ادامه از مسابقه مریم وحید، نماینده دیگر استان که در جدول جوانان می باشد، در عصر امروز خبر داد.

لازم به ذکر است ادامه مسابقات تیمی فردا برگزار خواهد شد.

گفتنی است نفرات برتر این رقابت‌ها به اردوی تیم ملی تنیس روی میزبانوان دعوت می‌شوند.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار