123734
۱۲ آذر ۱۳۹۶

آموزش ۱۵۰ قرآن‌آموز در مؤسسه قرآنی امام رضا‌(علیه‌السلام) سردرود تبریز

مدیر داخلی مؤسسه قرآنی امام رضا‌(علیه‌السلام) سردرود تبریز، اظهار کرد: ۱۵۰ قران آموز در رده‌های سنی نوجوان و جوان برای قرآن آموری در کلاس‌های این موسسه حضور می‌یابند.

به گزارش کودک پرس ، امیر قابل‌نژاد، مدیر داخلی مؤسسه قرآنی امام رضا‌(علیه‌السلام) سردرود تبریز اظهار کرد: ۱۵۰ قران آموز در رده‌های سنی نوجوان و جوان برای قرآن آموری در کلاس‌های این مؤسسه حضور می یابند.

وی افزود: رشته‌های آموزشی به صورت مقدماتی و تخصصی ارایه می شوند.

وی از گرایش‌های آمورشی مؤسسه قرآنی امام رضا‌(علیه‌السلام) گفت و خاطرنشان کرد: از رشته‌های مقدماتی می توان به روخوانی سطح اول و دوم، روان‌خوانی و آموزش ترتیل قرآن اشاره نمود و قرائت تحقیق مقدماتی و تخصصی، حفظ مقدماتی و پیشرفته و مفاهیم ۱، ۲ و ۳ از رشته های آموزشی تخصصی محسوب می‌شوند.

 

قابل‌نژاد، با اشاره به فرموده پیامبراکرم(صلی‌الله علیه و آله و سلم) ادامه داد: پیغمبر(صلی‌الله علیه و آله و سلم) می‌فرمایند: بدانيد كه هركس قرآن را بياموزد و به ديگران آموزش دهد و به آنچه در آن است عمل كند، من او را به سوى بهشت جلو مى رانم و راهنماى او به سوى بهشت هستم.
مدیر داخلی مؤسسه قرآنی امام رضا‌(علیه‌السلام) سردرود تبریز یادآور شد: یادگیری و یاددهی قرآن پاداش بزرگی دارد و در اهمیت آن همین بس که خداوند از خود به عنوان «معلم قرآن» یاد می‌کند.

 

منبع: ایکنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار