123425
۱۱ آذر ۱۳۹۶

«تکنوازی دو نفره» دانمارک در جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان

«تکنوازی دو نفره» نمایشی از کشور دانمارک است که از بخش نمایش‌های خارجی در بیست و چهارمین جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش کودک پرس ، این نمایش نوشته مشترک ‘سورن اوسن’ و ‘گیاکومو راویچیو’ است که با کارگردانی ‘گیاکومو راویچیو’ در این دوره از جشنواره حضور دارد.
در خلاصه این داستان آمده است: «رهبر ارکستر بی‌صبرانه منتظر است. اما اعضای هفت نفره گروه جادویی ارکستر یکی پس از دیگری اشاره می‌کنند که نمی‌توانند کنسرت را اجرا کنند. با این آغاز ناامید کننده، او تصمیم می گیرد که موقعیتی ناامیدانه بیافریند و …» .

 

در معرفی کارگردان این نمایش هم آمده است: گیاکومو راویجیو متولد 1958 در تورین ایتالیا است. در مقام نویسنده، کارگردان، طراح صحنه و بازیگر جوایزی را کسب کرده است. از بنیانگذاران سبک «مریدیانو» در شهر کپنهاگ در سال 1996 بوده است و از سال 1974 تا سال 1995 به تترو دل آنگولو در تورین ملحق شد؛ جایی که توانست بیش از 40 نمایش را به اجرا درآورد.

وی همچنین در نمایش‌های مختلفی در شهرهای دیگر از جمله پاریس، مادرید و مونترل به ایفای نقش و کارگردانی پرداخت. نمایش‌های وی در بیش از 40 کشور سراسر جهان به اجرا درآمده و مجوز حضور در جشنواره‌های مهم بین‌المللی را به دست آورده است.

«تکنوازی دو نفره» روز دوشنبه 13 آذر ماه در پلاتو مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی به صحنه می رود.
بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری مریم کاظمی از 10 تا 15 آذر ماه در شهر تاریخی همدان برگزار می ‌شود.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار