123369
۱۱ آذر ۱۳۹۶

۹ نمایش در نخستین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک اجرا می‌شود

همزمان با نخستین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، ۹ نمایش صحنه‌ای و خیابانی در همدان اجرا می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، جمعه ۱۰ آذرماه، نمایش «پینوکیو» به نویسندگی و کارگردانی امیر شیخ جبلی از اصفهان در سه سانس ۱۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ در سالن اصلی مجتمع بوعلی سینا به مدت ۸۰ دقیقه اجرا می شود.

نمایش «جاده‌ی اردک ها» نوشته و کارگردانی فرهاد اسماعیلی از تهران دیگر نمایشی است که به مدت ۲۵ دقیقه در پلاتو استاد عبادی در دو سانس ۱۰ و ۱۱ بر روی صحنه می‌رود.
تالار فجر هم در سه سانس ۱۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ میزبان نمایش «پنجه طلا» از همدان است که محسن پورقاسمی نگارش متن و کارگردانی آن را بر عهده دارد.

سالن اصلی مجتمع شهید آوینی نیز در سه سانس ۱۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ میزبان اجرای نمایش «من و در لجباز» نوشته و کارگردانی محمود تیموری از تهران خواهد بود که به مدت ۵۰ دقیقه به صحنه می رود.

نمایش «پسرها تنهایند» نوشته حمید قلعه‌ای و کارگردانی سید جواد رحیم زاده و «کی از همه قوی‌تره» به نویسندگی و کارگردانی سمیه منجم، به ترتیب در سه سانس ۱۰، ۱۵ و ۱۷:۳۰ پلاتوی شهید آوینی و سانس ۱۰ و۱۱ سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان بر روی صحنه خواهند رفت.

در بخش خیابانی هم نمایش «سبز و سبز» کاری از مهدی صالح یار به مدت ۲۵ دقیقه در ساعت ۱۶، «بازی و کودک» به کارگردانی مریم مهدی پور پیربستی به مدت ۲۵ دقیقه در ساعت ۱۶:۳۰ و نمایش «خواستن و توانستن» به کارگردانی نسا بخشی به مدت ۳۵ دقیقه در ساعت ۱۷:۴۵ برای علاقه مندان این بخش اجرا خواهد شد.

گفتنی است نمایش های بخش خیابانی روز اول در سه سانس در محوطه مجتمع فرهنگی سینمایی شهید آوینی اجرا می شود.

بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان ۱۰ تا ۱۵ آذرماه با دبیری مریم کاظمی در همدان برگزار می شود.

 

منبع: مهر

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار