122893
۰۸ آذر ۱۳۹۶
رئیس اداره خدمات فرهنگی آستان حضرت معصومه(سلام‌الله علیها):

برنامه کبوترانه ویژه کودک و نوجوان در حرم حضرت معصومه(سلام‌الله علیها) برگزار می‌شود

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(علیهم‌السلام) گفت: ویژه‌برنامه کبوترانه شب‌های چهارشنبه و جمعه در سالن امام خامنه‌ای همراه با قرائت دعای توسل و کمیل در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی فتح‌الله‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به برگزاری برنامه کبوترانه ویژه کودک و نوجوان اظهار داشت: هر هفته دو جلسه ویژه‌برنامه کبوترانه ویژه کودک نوجوان در آستان کریمه اهل‌بیت (علیهم‌السلام) برگزار می‌شود.

وی به برگزاری برنامه‌های روزانه اردویی در رواق کودک و نوجوان اشاره کرد و افزود: برنامه اردویی به‌صورت روزانه در رواق کودک و نوجوان ویژه مدارس برگزار می‌شود.

رئیس اداره پاسخگویی و خدمات فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) بابیان اینکه محتوای برنامه‌های اردویی با توجه به سن مخاطبین ارائه می‌شود، تصریح کرد: مدارس کشور برای حضور در حرم حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها) تماس می‌گیرند و در هنگام حضور آنان، رواق کودک و نوجوان متناسب با سن آنان برنامه‌هایی را برگزار می‌کند.

 

وی برگزاری حلقه‌های معرفت را مدنظر قرار داد و تصریح کرد: علاوه بر مدارس، برای زائرین انفرادی نیز در قالب گروه‌های مختلف برنامه‌های متعددی متناسب با مخاطبان در قالب حلقه‌های معرفت برنامه‌هایی نیز برگزار می‌شود.

 

منبع: تسنیم

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار