136927
۰۸ بهمن ۱۳۹۶

در ایام فاطمیه «کبوترانه» میزبان کودکان عزادار می‌شود

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: نمایشگاه تخصصی کودک با عنوان «کبوترانه» در ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(سلام‌الله علیها) میزبان زائران و مجاوران خردسال می‌شود.

به گزارش کودک پرس ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی حسن‎زاده با بیان این خبر اظهار کرد: نمایشگاه «کبوترانه» با هدف ارتقای مهارت‌های دینی و به یادگار گذاشتن خاطره‌ای خوش از زیارت حرم مطهر رضوی برای کودکان، همه روزه از ساعت 8 تا 20 برپا می‌شود.
وی افزود: «کبوترانه» نمایشگاهی است که در قالب یک مجموعه فرهنگی آموزشی ویژه کودکان زائر و مجاور 5 تا 11سال در باب الهادی طراحی شده است.

رئیس اداره پاسخگویی به سوالات دینی آستان قدس رضوی گفت: در این نمایشگاه آموزش‌های دینی در قالب نمایش و قصه به زبان کودکانه به مخاطبان ارائه می‌شود و در واقع حسینیه‌ای برای عزاداری کودکان درنظر گرفته شده است.

حجت الاسلام حسن‌زاده تصریح کرد: نقل داستان از بانوی شهیده در ایستگاه قصه، پخش کلیپ مرتبط با ایام، نمایش نماهنگ‌های ویژه‌ کودکان، وضوخانه، طرح نقاشی مرتبط با ایام فاطمیه، شهر کبوترانه شامل غرفه‌های رنگ‌آمیزی، خمیربازی، نقاشی و کاردستی، غرفه‌ی بازی و هم‌چنین غرفه عکاسی مجموعه‌ نمایشگاه کبوترانه را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: مدیران مدارس دوره ابتدایی برای بهره‌مند شدن دانش‌‏آموزان از این مجموعه می‏توانند درخواست خود را از طریق نامه، حضوری یا تلفنی با واحد کبوترانه یا رواق دارالهدیه اعلام کنند.

 

 

منبع: آستان قدس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار