122792
۰۸ آذر ۱۳۹۶

لزوم تامین زمین ٢ مدرسه در فردیس از محل اعتبارات دولتی

فردیس – مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج بر لزوم تامین زمین دو مدرسه در فردیس از محل اعتبارات دولتی تاکید کرد.

به گزارش کودک پرس، فرشته فهمیده پیش از ظهر چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان فردیس، با اشاره به اینکه مدارس دولتی فردیس در میانگین قبولی کنکور سراسری در سطح یک تا ۱۰ استان حضور دارند، اظهار کرد: این در حالی است که مدارس فردیس از سطح کیفی پایینی برخوردار هستند.

وی با تاکید به اینکه سال آینده، ٩٣ دبیر آموزشی به مدارس فردیس اضافه می شوند، گفت: این مدرسان در مقطع متوسطه دوم به کار گرفته می شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو  شهرستان کرج با بیان اینکه در کمیته ساماندهی نیروی انسانی یک هزار و ۳۸۹ آموزگار در مدارس فردیس ساماندهی شده اند، گفت: برای سال آینده استقرار پایه دوازدهم را در مدارس شهرستان فردیس خواهیم داشت و برای این مهم باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی با بیان اینکه ١٤٣ کلاس پایه یازدهم در شهرستان فردیس داریم، گفت: برای سال آینده ۶۰ کلاس یازدهم به مدارس این شهرستان اضافه می شود.

 

فهمیده تاکید کرد: با توجه به کاهش پایه های مختلف آموزشی در مدارس فردیس، نیروهای مازاد این اداره در بخش های دیگر آموزش و پرورش بکار گرفته  شده است. در سال آینده در صورت نیاز با توجه به تخصص مورد نیاز، شناسایی و ساماندهی می شوند.

به گفته وی حدود ۴ هزار نیرو در آموزش و پرورش ناحیه دو کرج فعالیت می کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج در بخش دیگری به ساماندهی سرویس مدارس شهرستان فردیس اشاره کرد و گفت: از مدارس به صورت سر زده بازدید می شود و با مدارسی که در طرح ساماندهی سرویس مدارس شرکت نکرده باشند، برخورد می شود.

وی عدم حمایت پیمانکاران از رانندگان سرویس مدارس را دلیل نارضایتی این رانندگان دانست و گفت: برای این مهم با موسسات مالی قراردادی مبنی به اعطای وام به رانندگانی که تحت نظر پیماندکار هستند، منعقد شده است.

 

فهمیده با اشاره به اینکه برخی از پیمانکاران توانایی اداره رانندگان سرویس مدارس را ندارند، خاطرنشان کرد: این افراد برای سال آینده بکار گیری نمی شوند.

به گفته وی چرخش امضاء ها برای تاییدیه رانندگان سرویس مدارس باید اصلاح شود زیرا در حال حاضر آخرین مهر تایید مربوط به پلیس راهور است در حالی که این مهم باید در اولین اقدام برای تایید رانندگان باشد.

فهمیده در بخش دیگری با اشاره به اینکه قول پرداخت اعتبار ساخت دو مدرسه در شهرک های ارم و فردیس در سفر رئیس جمهور به استان البرز اختصاص داده شده است، گفت: به دلیل اینکه این پروژه ها از اعتبار ملی ساخته می شوند، زمینی که برای ساخت مدرسه اختصاص داده می شود، باید بیش از ۳ هزار متر باشد.

 

وی ادامه داد: برای این مهم از شورا شهر و شهرداری فردیس می خواهیم در این رابطه با اداره آموزش و پرورش همکاری کنند زیرا اگر در زمان تعیین شده زمین را در اختیار قرار ندهیم، این اعتبار صرف منطقه دیگری در استان می شود.

به گفته مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو کرج، ۲۰ مدرسه در سطح شهرستان فردیس به سرویس بهداشتی، ایزوگام وسایل گرمایشی، بهسازی و غیره احتیاج دارد.

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار