122746
۰۸ آذر ۱۳۹۶

برترین‌های جام باشگاه‌های کتابخوانی در دشتی بوشهر معرفی شدند

آیین اختتامیه جام باشگاه‌های کتاب‌خوانی دشتی استان بوشهر روز سه شبه با حضور سیده سعیده موسوی‌زاده و سید نوید سید علی اکبر ۲ نویسنده کشور در حوزه کودک و نوجوان و اعضای باشگاه‌های کتابخوانی در شهر خورموج مرکز این شهرستان برگزار و برترین‌های آن معرفی شدند.

به گزارش کودک پرس ،  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی در این آیین گفت: پس از برپایی خانه های قصه و کتاب از سال ١٣٩٤ در شهرستان دشتی و تبدیل آن به باشگاه های کتابخوانی، موفقیت های متعددی در سطح کشور بدست آمد.

حمید زارعی افزود:تلاش های تسهیل گران و اعضای باشگاه های کتابخوانی باعث شد خورموج در سال ١٣٩٥ به عنوان شهر برتر باشگاه های کتابخوانی در کشور انتخاب شود.
وی افزود: سال گذشته سه باشگاه کتابخوانی گل واژه، فاطمیه و رنگین کمان کتاب باشگاه های برگزیده کتابخوانی در شهرستان دشتی بودند که در مرحله کشوری باشگاه رنگین کمان کتاب جزو باشگاه های برتر انتخاب شد.

زارعی اضافه کرد: همچنین در سال گذشته سمیه شیرکانی تسهیلگر برتر و مریم باشی به عنوان نویسنده برتر هر 2 از باشگاه رنگین کمان کتاب در کشور انتخاب شدند و شکیبا زارعی به عنوان اولین موسس باشگاه کتابخوانی در کشور برگزیده شد.
وی ادامه داد: امسال نیز در چهارمین جشنواره مروجان کتاب کشور سمیه شیرکانی تسهیلگر باشگاه کتابخوانی رنگین کمان کتاب به عنوان نفر اول کشوری انتخاب شد.
در این آیین نفرات برتر جام باشگاه های کتابخوانی به شرح زیر معرفی شدند.

در بخش باشگاه های کتابخوانی برتر باشگاه های رنگین کمان کتاب به تسهیلگری سمیه شیرکانی، چیستا به تسهیلگری لیلی زارعی، البرز به تسهیلگری حمیده غلامی، شفیق به تسهیلگری صدیقه قاسمی و گل واژه به تسهیلگری صدیقه محمدی به ترتیب عنوان های اول تا پنجم را کسب کردند.
در بخش فیلم صابر باغبانی از باشگاه شفیق، غزل پرویزی از البرز به ترتیب به مقام های اول و دوم رسیدند و امیر صفتی و سام پرویزی هر دو از باشگاه البرز بطور مشترک سوم شدند.

در بخش نامه به نویسنده، زینب سادات مرتضوی و سعیده بردستانی هر دو از باشگاه دبستان شهید سروری به ترتیب مقام های اول و دوم را به خود اختصاص دادند و شکیبا زارعی از باشگاه شهید آستروتین سوم شد و ملیکا رضانیا و فاطمه حسین پور به ترتیب به عنوان های چهارم و پنجم رسیدند.
شهرستان دشتی با 86 هزار نفر جمعیت در 80 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.

 

منبع: ایرنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار