موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
12214
۲۵ آبان ۱۳۹۵

تجمع هیئت‌های عزاداری دانش‌آموزی استان هرمزگان

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس گفت: تجمع ۱۲۰۰ دانش‌آموز عزادار حسینی در روز اربعین در بندرعباس برگزار می‌شود.

به گزارش کودک پرس,  به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، اصغر بهرامی سعادت آبادی اظهارداشت: بزرگترین تجمع هیئت‌های عزاداری دانش‌آموزی استان هرمزگان با حضور 1200 نفر از دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی به مناسبت اربعین حسینی در بندرعباس برگزار می‌شود.

وی بیان‌داشت: این مراسم سه شنبه 25 آبان‌ماه در آستانه  سید مظفر شهر بندرعباس برگزار می‌شود و حضور دانش‌آموزان در این مراسم جلوه‌گر درک پیام عاشورا از سوی نسل نوجوان و جوان کشورمان است که بصیرت حسینی را سرلوحه رفتار عمل خود در جامعه قرار دهند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس ادامه داد: تربیت حسینی را باید از سنین نوجوانی به دانش‌آموزان آموزش داد و بدون شک حضور دانش‌آموزان در مراسمات عزاداری حسینی و الهام گرفتن از مکتب امام حسین (ع) برای رشد زندگی اجتماعی و ارتقای ویژگی‌های اخلاقی و انسانی در بهبود عملکرد جامعه نیز تأثیر بسزایی دارد.

بهرامی از برنامه‌ریزی‌های منسجم فرهنگی متناسب با شرایط زمانی و مناسبت‌های مختلف در مدارس شهر بندرعباس خبر داد و عنوان کرد: تمایل بسیار خوبی در میان دانش‌آموزان برای حضور در این قبیل برنامه‌ها وجود دارد و اثرگذاری اجرای این برنامه‌ها را در کوتاه مدت نیز می‌توان در جامعه دانش‌آموزی استان دید.

منبع:خبرگزاری تسنیم

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار