122115
۰۵ آذر ۱۳۹۶
مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان خبر داد؛

افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک در قالب جشن کودکانه/ آغاز تبلیغات شهری جشنواره از ۷ آذر

مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: با توجه به اینکه دوشنبه ۶ آذرماه مصادف با شهادت امام حسن عسکری (علیه‌السلام) است، تبلیغات جشنواره به بعد از این روز موکول شده است.

به گزارش کودک پرس ، نصرت‌الله رمضانی در جمع خبرنگاران در خصوص چرایی برگزاری افتتاحیه جشنواره در سالن مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی‌سینا اظهار کرد: طی سال‌های گذشته جشنواره در ماه مهر که هوا گرم‌تر بود، برگزار می‌شد اما امسال به علت همزمانی با ایام محرم و صفر در آذرماه است و سرما برنامه‌ها را تحت تأثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه برنامه اصلی جشنواره اجرای نمایش‌ها در سالن‌هاست، گفت: با این وجود سرمای هوا در اجرای برنامه‌ها دخیل نیست و کودکان و نوجوانان می‌توانند از برنامه‌ها استفاده کنند.

مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با تأکید بر اینکه در همه شهرستان‌ها اجرای برنامه‌های جشنواره را خواهیم داشت، بیان کرد: در هشت شهرستان استان همدان اجرای برنامه و نمایش خواهیم داشت.

 

 

وی در خصوص تبلیغات دیرهنگام جشنواره نیز بیان کرد: با توجه به اینکه دوشنبه 6 آذرماه مصادف با شهادت امام حسن عسکری (علیه‌السلام) است، تبلیغات جشنواره به بعد از این روز موکول شده است.

رمضانی افتتاحیه جشنواره تئاتر کودک را از ساعت 10 تا 12 صبح روز پنج‌شنبه 9 آذرماه در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی‌سینا دانست و افزود: سعی شده است که بیشتر مخاطبان آئین گشایش جشنواره کودکان و نوجوانان باشند زیرا افتتاحیه به صورت جشن کودکانه برگزار می‌شود.

وی در خصوص وضعیت سالن‌های نمایش همدان نیز بیان کرد: با توجه به اینکه در طول سال سالن‌ها در اختیار گروه‌های نمایشی قرار می‌گیرد، بر این اساس تعمیرات و تجهیزاتی نیز در ایام جشنواره برای آنها در نظر گرفته می‌شود.

 

مدیر اجرایی بیست و چهارمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با تأکید بر اینکه طبق اعلام وزارتخانه نمی‌توانیم پروژه جدیدی در زمینه احداث سالن شروع کنیم، بیان کرد: تمام نیازهای دبیرخانه را تجهیز می‌کنیم، هرچند در هیج جایی در کشور به اندازه همدان زیرساخت سالن ندارد.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار