122103
۰۵ آذر ۱۳۹۶
مقدم‌کیا خبر داد؛

اعزام قاریان برتر رقابت‌های شوق تلاوت به پاکستان به تعویق افتاد

دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به عدم تخصیص بودجه مناسب برای اعزام قاریان نوجوان رقابت‌های شوق تلاوت به خارج از کشور، گفت: با توجه به عدم تخصیص اعتبارات، قاریان برتر این رقابت‌ها دهه فجر به پاکستان و لبنان اعزام می‌شوند.

به گزارش کودک پرس ، حسین مقدم‌کیا دبیر طرح ملی تلاوت با اشاره به اعزام قاریان برتر رقابت‌های قرآنی شوق تلاوت به پاکستان و لبنان، اظهار داشت: برترین‌های اولین و دومین دوره رقابت‌های قرآنی «شوق تلاوت» با هماهنگی‌های صورت گرفته به کشورهای لبنان و پاکستان اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه حضور قاریان نوجوان و خوش‌خوان کشورمان می‌تواند نقش مؤثری در ترویج فرهنگ قرآنی داشته باشد، افزود: امیدواریم با تخصیص بودجه بتوانیم این قاریان برتر را برای تشویق بیشتر به سایر کشورها اعزام کنیم.

مقدم‌کیا با اشاره به زمان اعطام قاریان برتر این طرح، خاطر نشان کرد: قرار بود این قاریان برتر به دو گروه تقسیم شوند و یک گروه هفته وحدت و گروه دیگر هم‌زمان با ایام‌الله دهه فجر به پاکستان و لبنان اعزام شوند اما به دلیل عدم تخصیص اعتبارات امکان اعزام گروه اول به پاکستان در هفته وحدت وجود ندارد.

 

دبیر طرح ملی تلاوت در ادامه از به تعویق افتادن اعزام قاریان نوجوان خبر داد و گفت: به احتمال زیاد هر دو گروه که شامل 10 قاری نوجوان هستند، در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اعزام شوند و در کشورهای پاکستان و لبنان با برگزاری محافل قرآنی به تبلیغ دین اسلام بپردازند.

 

رقابت‌های شوق تلاوت از سال 1394 به همت متولیان طرح ملی تلاوت ویژه نوجوانان این طرح برگزار شد و امسال نیز سومین دوره آن در حال برگزاری است.

 

منبع: فارس

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار