121806
۰۴ آذر ۱۳۹۶

۲۵ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در سنندج راه اندازی شد

رئیس اداره امور فرهنگی و مطبوعاتی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان از راه اندازی ۲۵ باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوان در سال جاری در سنندج خبر داد.

به گزارش کودک پرس ، مهدی صمدی، رئیس اداره امور فرهنگی و مطبوعاتی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در آیین اختتاميه جشنواره جام باشگاه های کتاب و کتابخوانی استان کردستان که در کتابخانه امام خامنه ای در سنندج برگزار شد، اظهار كرد: تشکیل جام باشگاههاى کتابخوانی از پنج ماه گذشته در سطح استان با هدف تولید و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در سطح استان و همزمان باسراسر کشور اجرا شده است.

 

وی ادامه داد: در همین راستا 25 جام باشگاه کتابخوانی کودک و نوجوانان در مناطق حاشیه نشین و کم برخوردار از امکانات فرهنگی شهر سنندج راه اندازی شد.

 

صمدی با بیان اینکه نخستین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی، طرحی است که به همت معاونت فرهنگی وزارت ارشاد اجرا می شود، عنوان کرد: این طرح در قالب رویدادهای ترویج کتابخوانی در سطح کشور در حال برگزاری است.

 

 

اداره امور فرهنگی و مطبوعاتی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان خاطر نشان کرد: این اداره کل بعد از صدور مجوز برای جام باشگاه های کتابخوانی در استان، اقلام فرهنگی و کتاب در اختیار کودکان و نوجوانان که در این باشگاه ها ثبت نام کردند، قرار داده است.

 

منبع: شبستان

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار