120632
۲۷ آبان ۱۳۹۶
معاون فرماندار شادگان مطرح کرد؛

نوجوانان شادگانی ۳۵ درصد بیش از میانگین کشوری هستند

معاون فرماندار شادگان گفت : گروه سنی ۱۴ سال و کمتر در شادگان ۳۵٪ بیشتر از میانگین کشوری است .

به گزارش کودک پرس ، نعمت اله آلبوغبیش در جلسه شورای پشتیبانی سواد آموزی شهرستان بر ضرورت همکاری کلیه ادارات شهرستان با متولیان امر سواد آموزی تأکید کرد و اظهارکرد: گروه سنی 14 سال و کمتر در شادگان 35% بیشتر از میانگین کشوری است .

معاون فرماندار شادگان با ارائه آمار مقایسه ای گروه های سنی شهرستان با میانگین کشوری افزود: میانگین گروه سنی 65 سال و بیشتر در کشور 1/6 درصد و در شهرستان شادگان 6/3 درصد می باشد .

 

 

وی با تشریح وضعیت سواد آموزی و درصد با سوادی شهرستان در مقایسه با میانگین استانی خاطر نشان ساخت: بر اساس درصد جمعیت گرو ههای سنی ارائه شده علی القاعده می بایست درصد با سوادی در شهرستان مطلوب باشد در حالیکه این شهرستان کمترین نرخ با سوادی در سطح استان را دارد ، بدین خاطر همکاری همه جانبه و بیش از پیش کلیه دستگاههای اجرایی شهرستان لازم و ضروری است .

 

آلبوغبیش در ادامه از فعالیت آموزش و پرورش و نهضت سواد آموزی شهرستان در راستای جذب 2000 سواد آموز از سهمیه تعیین شده 2450 نفری در سال تحصیلی 97 – 96 و آمار قبولی 8561 نفری سواد آموزان در سالهای 90 تا 95 و برگزاری دوره های آموزشی برای 600 نفر آموزش دهنده در سالجاری تقدیر و تشکر کرد.

 

منبع: برنا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار