120608
۲۷ آبان ۱۳۹۶
معاون فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان گلستان خبرداد؛

اجرای طرح «دو پنجره» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان+ تصاویر

معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان گفت: نقد کتاب «اسب حنایی» اثر «منیره هاشمی» شاعر و نویسنده مشهدی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مینودشت برگزارشد.

به گزارش کودک پرس ، “قربانعلی بذرافشان” در برنامه نقد کتاب که در مینودشت برگزارشد، با تسلیت درگذشت جمعی از هموطنان در زلزله اخیر در کرمانشاه ، اظهار کرد: اعضای کانون برای همدردی و کمک به کودکان حادثه دیده برنامه دارد تا تحمل این غم جانکاه را برای آنان کاهش دهیم.

وی با اشاره به اجرای طرح « دو پنجره» در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان افزود: حضورشاعران و نویسندگان سراسر کشور وبرگزاری کارگاه نقد آثار آنان یکبار در سال برای کانون های سارسر کشور برنامه ریزی شده است و ما این افتخار را داریم که به صورت فصلی میزبان نویسندگان هستیم.

 

 

وی افزود: این برنامه با تعامل سایر دستگاه ها رنگ و بوی مشارکتی و تخصصی تر گرفته است

معاون فرهنگی و اجرایی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان تصریح کرد: برگزاری کارگاه نقد و نظر ضمن آشنایی دانش آموزان با هنر نویسندگی و شاعری ، باعث آشنایی نویسندگان با و نیازهای معنوی دانش آموزان می شود و آنان را در ارائه آثاری به روز کمک می کند .

 

وی ادامه داد: نقد کتاب قدرت تعامل و جسارت بیان و ابراز عقیده را در بین نوجوانان تقویت می کند و روحیه انتقاد پذیری در آنان را افزایش میدهد.

گفتنی است؛ دیدار دانش آموزان کتاب خانه سیار گالیکش، برپایی جشن امضای کتاب در نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی هنری کانون شماره 2 گنبد از دیگر برنامه های کانون با حضور این شاعر و نویسنده بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع: دانا

 

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار