موقعیت فعلی شما : خانه/استانها/دسته بندی نشده
11773
۲۳ آبان ۱۳۹۵

برگزاری کلاس های مهدالرضا(ع) در مسجد گوهرشاد

شبستان قرآن در مسجد گوهرشاد راه اندازی شد.

به گزارش کودک پرسمدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: شبستان قرآن و نهج البلاغه در مسجد گوهرشاد حرم مطهر امام رضا(ع) راه اندازی شد.

علی امینی گازار افزود: زائران علاقه مند در گروه های مختلف سنی می توانند در این شبستان هر روز از ساعت 8 تا 20 در کلاس های طرح تلاوت نور، آموزش روخوانی و روانخوانی، مشاوره قرائت و تصحیح قرائت نماز شرکت کنند.

او گفت: برگزاری نشست های آموزش قرآن و نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، حلقه های قرآنی و پاسخگویی به سوالات قرآنی از دیگر کلاس های تدارک دیده شده در این شبستان است.

مدیر تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به برگزاری کلاس های مهدالرضا(ع) در مجاورت شبستان مسجد گوهرشاد اشاره کرد و افزود: زائران کودک می توانند درساعات 9 تا 11 و 15 تا 17 با مراجعه به مهدالرضاها در کلاس ها و برنامه های قرآنی شرکت کنند.

امینی گازار گفت: این شبستان با هدف انس بیشتر زائران و مجاوران حرم حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا(ع)در مسجد گوهرشاد راه اندازی شد.

او افزود: جلسات تفسیر قرآن کریم با حضور تولیت آستان قدس رضوی نیز سه شنبه های هر هفته بعد از نماز جماعت مغرب و عشا در شبستان گرم مسجد گوهرشاد حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) برگزار می شود.

منبع:خبرگزاری صدا و سیما

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار