موقعیت فعلی شما : خانه/دسته بندی نشده
1120
۲۳ مرداد ۱۳۹۵

دو غرفه کودک و نوجوان شهرستان اقلید در نمایشگاه «کاروان آفتاب»

این نمایشگاه در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای مرکز خراسان رضوی برپا شده است که علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان دهه کرامت از ساعت 16 تا 22 برای بازدید مراجعه کنند.

به گزارش کودک پرس   محمدمهدی ایمنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اقلید از شرکت این شهرستان در نمایشگاه «کاروان آفتاب» در قالب دو غرفه کودک و نوجوان و فعالیت‌های 10 سال برگزاری جشنواره رضوی نسیم ولایت در اقلید خبر داد.

وی به برپایی نمایشگاه کاروان آفتاب توسط دبیرخانه جشنواره رضوی نسیم ولایت همزمان با دهه کرامت در مشهد مقدس اشاره و عنوان کرد: هیئت رزمندگان اسلام اقلید همراه با 31 استان دیگر در نمایشگاه کاروان آفتاب حضور چشمگیری داشت.

ایمنی: نمایشگاه کاروان آفتاب از سوی دبیرخانه جشنواره رضوی نسیم ولایت، دستاوردهای 14 سال جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) را به نمایش گذاشته است

مسؤول هیأت رزمندگان اسلام اقلید خاطرنشان کرد: زائران و مجاوران مشهد مقدس با بازدید از غرفه اقلید علاوه‌بر دستاوردهای 10 سال برگزاری جشنواره رضوی نسیم ولایت، با نحوه حرکت کاروان امام رضا (ع) در سال 200 هجری و قدمگاه ایشان در سده و نیز شهر اقلید آشنا می‌شوند.

به گزارش فارس، دستاوردهای کودکان اقلید در قالب نقاشی با موضوع امام رضا (ع) نیز در این نمایشگاه به نمایش درآمده است.

منبع:   فارس

به اشتراک بگذارید :

ارسال نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر:
نام:
ایمیل:

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

آخرین اخبار